Humera Anwar

Tlf: 22 95 55 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Humera Anwar er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Humera Anwar

Dårlig opplevelse - første besøk

Byttet fast lege til Humera Anwar. Siden jeg fikk hun som fast lege hun var i mamma permisjon men fikk vikar lege (kaur) istedenfor i det periodene. Hun var veldig forstårlig og lytter godt til pasientene. Hun bruker Empati. Jeg mener når en person er syk- da trenger pasientene virkelig oppmerksomhet av lege. Pasient ønsker at legen hører dem godt for å forstå problemer til pasientene" Hvis ikke de forstår med en gang i hvertfall de må sørge for at de viser respekt og høre hva som har skjedd med pasient eller hvordan de har det (veldig viktig)" Man blir ekstra følelsom når de er syke. Det er ikke å bare ta imot pasient .. snakke rask og kort-skrive medisin eller bare å si ta PARACET (på alt!!!!!!). Dette har jeg opplevd med en gang på første besøk med min ny lege etter hun kom tilbake fra mamma permisjon.
Først jeg måtte vente ganske lenge til lege og den andre ting var Hun viste meg at hun har dårlig tid når pratet med meg. Hun prøvde å snakke rask og brukte Ganske lite tid. Jeg var Utrolig Missfornøyd. Prøvde å bytte lege med en gang når jeg var ferdig.Jeg dro aldri tilbake til Humera Selvom jeg var alvorlig syk etter det også bare pga den første besøk. Det var bedre å vente 4 timer på legevakt istedenfor. Venter til å bytte lege. Hun må prøve seg å vise empati .. Hun må prøve å sette seg selv til en pasientens situasjon. Ellers har hun dårlig tid da kan hun heller be pasient å komme neste gang men ikke bare ta imot pasient for et formalitet.

Leger til å stole på!!!! Humera Anwar og Jagroop Kaur til å stole på!!!!

Jeg har hatt Humera Anwar som fastlege for 2 år og meget godt fornøyd med henne og vikarlege Jagroop Kaur, God service og profesjonell forhold til pasienten.Ung men kompetent, kunnskapsrik lege, som faktisk ønsker å hjelpe deg. Opplevde å bli svært godt ivaretatt som pasient. Veldig lett å kommunisere med,hun tar seg god tid til å lytte og for å svare på spørsmål og ikke minst forklare. Faglig dyktig , empatisk, hyggelig , effektiv og vennlig. God oppfølging, viser virkelig
at hun bryr seg om pasienten.
Kristin, kontorsekretær, på Frogner Legesenter er fantastisk, veldig hyggelig og effektiv.

meget profesjonell lege

Jeg er for tiden å ha som fastlege ansvar og kan si at hun er i stand til under mine behov og for å gi meg den hjelpen nødvendig.
dessverre nødt til å alltid stic den prosedyren her, men jeg ser henne gjøre effert å løse mine problemer og å irect til spesialist når det er nødvendig

VIKAR FOR HUMERA ANWAR

Ettersom jeg har forstått er den kvinnelige vikaren for Humera Anwar, Jagroop Kaur. Og jeg tror også Jagroop Kaur var der i juni 2016 (tidl.innlegg)

Jeg har brukt Kaur siden i sommer, og må alt i alt si at jeg er misfornøyd med å ha en så uerfaren lege. Vel er hun nesten nyutdannet, men hun setter av for lite tid til meg, 5-10 min, og blir tilsynelatende veldig stresset om det ser ut til å bli "over" den korte beregnede tid. Dette er støtende.

Hun ser også ut til å ha både skylapper og øreklaffer i forhold til å lytte og sette seg inn i min situasjon. Når hun skal bedømme det jeg sier går hun bare etter en diagnose, og symptomer hun har pugget på legestudiet.

Kaur kan vinne mye på å sette av mer tid, log lytte til pasientene.

Hun er altfor ung til å kunne løse pasientenes problemer på rekordtid .

Ikke fornøyd desverre

Har bare vært hos denne legen to gang, men bytter fastlege etter dette. Det kan godt hende at hun egentlig er flink, men den gangen jeg var her var jeg ikke fornøyd.
Er en person som drar til legen kanskje en eller to gang i året, men følte meg som den største hypokonderen etter mitt første besøk. Måtte overtale henne til å henvise meg til spesialist selvom jeg hadde anbefaling fra min tidligere lege. Selv ønsker jeg en lege som lytter mer og prøver å vise forståelse for at det du sier stemmer.
Er veldig vanskelig å nå senteret via tlf. Derimot fikk jeg time fort da jeg ba om det.

Kort tid med ny fastlege

Forrige fastlege gikk av med pensjon. Han hadde alltid tid. Humera Anwar st artet med mange nye pasienter og lang ventetid. Siste måned umulig å ringe. Sendte brev for å få ny time. Og så forsvant hun. Permisjon med ny vikar. Kommer ny vikar om kort tid.
I dag har jeg bestilt ny fastlege

Ikke helt fornøyd

Jeg har kun vært hos henne en gang, men jeg byttet etter besøket. Etter lang tid med sykdom og frustrasjon dro jeg til henne. Det jeg opplevde var en lege som kun ga meg sterkere medisiner og sendte meg rett ut igjen. Jeg fikk følelsen av å være på et samlebånd, og at hun ikke så situasjonen jeg var i.

God og interessert lege

Jeg har hatt fastlege ved Frogner legesenter i mange år og fikk tilbud om time med Humera Anwar da min gamle lege gikk av med pensjon.

Anwar viser interesse og følger opp på en måte jeg ikke er vant med fra min gamle lege. Hun er vennlig og profesjonell.

Jeg kan trygt anbefale henne.

Mvh