Humera Anwar

Autorisasjon (2010)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Humera Anwar er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Humera Anwar

Sympatisk og lyttende

Humera ser på pasienten og ikke bare i skjermen. Hun er fremstår som kunnskapsrik og lydhør. Hun gir god hjelp og oppfølging.

Generelt dårlig

Har kun hatt dårlige erfaringer med denne legen og vikar. Blitt satt opp på timer uten å få beskjed/info om dette, for å så få tilsendt faktura i posten for time jeg aldri ble informert om! Uprofft av selve legesenteret.

Når det kommer til Humera er hun en ok lege om du ikke er en som trenger legehjelp ofte, eller noen form for seriøs legehjelp som krever mer enn å google. Ble sendt hjem fra jobb av leder grunnet alvorlig sykdom, dro til legen her samme dag og ble nektet sykemelding pga hun mente jeg var frisk nok… Har slitet med smerter flere steder i kroppen, og hun har ikke vist interesse for å komme med videre hjelp eller utredning for å prøve å finne ut av hva det er. Kun videresendt og anbefalt meg å dra til private aktører! I tillegg til at det aldri er ledige timer, må man stort sett vente 40+ min på å komme inn til legen.

Veldig fornøyd

Humera var vikar for min fastlege, og jeg var kjempefornøyd med henne. Hun lyttet, tok tester og kom med løsning. Hyggelig dame!

lite empati

Føler meg ikke tatt på alvor. Syns at det skal være så vanskelig finne den fastlegen man trenger. Har dukket opp flere ganger hos humera og må be om å bli sjekket! Føler meg ikke hørt eller sett i det hele tatt

Trygg og kunnskapsrik

Opplever Anwar som en svært kompetent og dyktig lege. Blir alltid tatt på alvor, og blir lyttet til.

Jeg opplever at jeg er i svært trygge hender med Anwar som fastlege. Anbefaler henne så gjerne til andre.