Rebekka Johnsen Wangensteen

Majorstukrysset legegruppe
Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rebekka Johnsen Wangensteen er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebekka Johnsen Wangensteen

Lyttende,, trygg og usedvanlig flink

Jeg har hatt Rebekka som fastlege i flere og, det samme har mine nå voksne barn. Hun har alltid møtt oss lyttende og med gode råd og løsninger. Også når det har dreid seg om psykiske utfordringer. Hun er pliktoppfyllende og følger alltid godt opp. Vi føler oss alltid i veldig trygge hender når vi er hos henne. I tillegg til å være lyttende er hun også direkte og konkret. Anbefales på det sterkeste.
Det fungerer ekstra bra når man nå har anledning til å bestille time evt stille spørsmål digitalt.

Hyggelig og dyktig

Både jeg og min datter har Rebekka som fastlege. Hun er flink og hyggelig lege som tar tak i ting. Jeg har alltid fått god hjelp fra henne og hun er også flink med barn.

Personalet i laboratorium er også hyggelige og hjelpsomme.

Alle tiders lege

Jeg har hatt Rebekka som fastlege i flere år, og glad over at hun nå er tilbake etter et år med etterutdanning. Hun er sympatisk, effektiv, grundig og en god lytter. Jeg synes flere tidligere vurderinger er urettferdige fordi vurderingen av Rebekka blandes sammen med negativt inntrykk av damene i resepsjonen. Dette burde ikke slå tilbake på legen. Heldigvis er det nå mulig å bestille online, håper det løser problemet enkelte har hatt med sentralbordet. Bedre fastlege enn Rebekka skal man lete lenge etter!

Ikke til stedet

Damene ved resepsjonen var ganske ok.
Men:
Det tar ganske mye tid å få time.
Har hatt vanskeligheter med resepsjonen når jeg ville fornye en resept. De sa at jeg ikke fikk den medisinen før og det var feil.
Jeg har hatt Rebekka som fast lege i ett år. Jeg har aldri sett henne. Vikaren var middels men ikke så sikker på seg selv.
Det er svært skuffende når man velger en erfaren fast lege også den forsvinner og blir erstattet med en vikar.

Umulig å få time

Det er vanskelig å gi en karakter til selve legen ettersom det er umulig å få time ved Majorstukrysset legegruppe. Resepsjonisten er uvennlig og lite imøtekommende. Legger til og med på telefonen.

Mulig Rebekka er en flink lege, men Majorstukrysset legegruppe anbefales ikke.