Samuel John Mcmanus

Autorisasjon (2012)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Samuel John Mcmanus er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Samuel John Mcmanus

Sentralbordet fungerer ikke

Har også et veldig godt inntrykk av MacManus. Han er flink til å ringe tilbake når det er behov for det. Er verge for et familiemedlem, som er MacManus sin pasient.

Da jeg ringte nøyaktig 12.40 i dag fikk jeg en person som bare svarte med et enkelt "hallo". Ble i tvil om hvor jeg var kommet, men fikk bekreftet at det var legekontoret. Men sentralbordbetjenten hadde aldri hørt om MacManus, og sa at han ikke jobbet der. Ble såpass forfjamset at jeg la på røret.
Da jeg ringte tilbake ble jeg sittende i den evige telefonkøen. Fikk omsider et annen sentralbordbetjent på tråden, som bekreftet at MacManus fortsatt jobbet på Majorstukrysset Legekontor.
Kanskje den som betjener telefonen burde fått LITT bedre opplæring?

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg gikk til Samuel før jeg flyttet ut fra sentrum, han er den desidert beste og varmeste fastlegen jeg har hatt. Første gang jeg har følt meg sett og blitt lyttet til. Er prisgitt hjelpen jeg fikk hos ham, hadde ikke vært der jeg er idag uten denne legen! Anbefaler på det varmeste.

Tar meg på alvor

Flink til å lytte, forstår hva jeg forteller og forklarer ting til meg på en forståelig måte.
Må sjelden vente lenge etter avtalt tid, noe som er uvanlig.

Beste lege jeg har hatt

Har anbefalt Samuel til alle mine venner og familie. Har flyttet mye i Norge og har hatt 12 fastleger over de siste 10år og ingen kommer i nærhet av hvor flink og empatisk Samuel er. Opplever han er kjempe flink til å lytte, svare på spørsmål, og følge meg opp. Har tar alle mine spørsmål og problemer seriøst og videresender kjapt til spesialist dersom det er nødvendig. Er så utrolig takknemlig for å ha funnet en så flink fastlege.

Vanskelig å bli hørt

Jeg har dessverre hatt flere utfordringer det siste året med Mcmanus som fastlege. Først og fremst er det utrolig vanskelig å få en time, da ventediden er lang, og det er veldig få timer. Man må vanligvis vente minst 2 uker.

Når man først har en time med Mcmanus virker det som han er ganske lite interessert, og aller helst vil ha deg ut av kontoret så raskt som mulig. Min siste time hadde jeg flere spørsmål angående det temaet jeg hadde booket timen for, men han sa plutselig at tiden var over, og at jeg måtte booke en ny time. Dette etter at han først var 10 minutter forsinket.

Jeg har også hatt vanskeligheter med reseptene som skrives ut. Noen ganger glemmer han det, mens andre ganger fyller han ut feil utløpsdato på resepten, slik at du må hente den samme dag.