Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Tydelig og effektiv lege

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Jeg har hatt Rebekka Wangensteen som fastlege i flere år og jeg er svært fornøyd. Hun går rett på sak, noe jeg liker og følger nøye opp etter legebesøk om nødvendig. Hun har alltid full oversikt over min sykehistorikk, og er effektiv. Hun kan av og til ha dårlig tid, men slik er det for de fleste dyktige fastleger i Oslo. Det at hun er effektiv gjør at jeg alltid kommer inn på den tiden jeg har bestilt.

Ikke fornøyd desverre

Lege: Humera Anwar Skrevet

Har bare vært hos denne legen to gang, men bytter fastlege etter dette. Det kan godt hende at hun egentlig er flink, men den gangen jeg var her var jeg ikke fornøyd.
Er en person som drar til legen kanskje en eller to gang i året, men følte meg som den største hypokonderen etter mitt første besøk. Måtte overtale henne til å henvise meg til spesialist selvom jeg hadde anbefaling fra min tidligere lege. Selv ønsker jeg en lege som lytter mer og prøver å vise forståelse for at det du sier stemmer.
Er veldig vanskelig å nå senteret via tlf. Derimot fikk jeg time fort da jeg ba om det.

Flink og tydelig lege!

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Rebekka har vært min lege i flere år, hun har fulgt meg gjennom svangerskap der jeg hadde mye plager og er nå også fastlege til mitt barn. Hun er grundig og tar pasienten på alvor. Hun jobber effektivt, er direkte og tydelig i sin kommunikasjon og er nok ikke en lege man kan bruke som samtalepartner. Hun er alltid presis men dessverre ikke alltid lett å få time hos.

Dyktig lege

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Både jeg og min datter (6 år) har Rebekka som fastlege, og jeg oppfatter henne som en faglig dyktig lege. Hun er hyggelig og imøtekommende og selv om hun er veldig effektiv får en følelsen av at hun er grundig og bryr seg. Anbefalles.

Helt fantastisk

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Rebekka har fulgt meg opp lenge og selvom jeg er tilnærmet frisk kaller hun meg inn til kontroller og sørger for at jeg er ved bra helse.
Den beste legen du kan få.