Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Upersonlig lege som ikke lytter - sjeldent tilstede

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

De gangene jeg har måttet gå til legen har jeg enten fått en annen lege eller så har jeg fått 10 minutter med Rebekka. Jeg tror ikke hun en gang vet at jeg er en pasient av henne.
Hun var flink, men det var ingen kjemi og jeg skulle fort ut den døra.
Resepsjonisten er noe av det mest usjarmerende menneske jeg har møtt. Hun er utrolig sur og negativ.

Han ene vikarlegen jeg fikk var utrolig flink og snill. Han lyttet og var interessert.

Har nå byttet lege og legekontor, og det er en deilig følelse.

Distre, og stresset

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

En smule stresset og vimste. Leser ikke journalen i forkant av en time. Byttet til han pga avstand, men siden han ikke er interessert i å lese tidl journal men ønsker å starte med blanke ark, har jeg for stor bagasje til at jeg orker det. Så jeg byttet lege igjen. Blir til tider litt frekk og tar ikke enkelte diagnoser seriøst, noe jeg synes blir feil av en lege. Får inntrykk av at han gjerne vil være den som "fant løsningen", men han må også godta at andre har funnet den før han og jobbe ut i fra det. Vi er mennesker, ikke forsøkskaniner.
Men han er flink med barn, og har god kunnskap innen astma og allergi, og ørebarn.
Damene på kontoret er - en røff og tøff, og en lun og rolig. (Gjelder også ved f.eks blodprøver)
Greit å vite hva man går til.

Kort tid med ny fastlege

Lege: Humera Anwar Skrevet

Forrige fastlege gikk av med pensjon. Han hadde alltid tid. Humera Anwar st artet med mange nye pasienter og lang ventetid. Siste måned umulig å ringe. Sendte brev for å få ny time. Og så forsvant hun. Permisjon med ny vikar. Kommer ny vikar om kort tid.
I dag har jeg bestilt ny fastlege

Ikke helt fornøyd

Lege: Humera Anwar Skrevet

Jeg har kun vært hos henne en gang, men jeg byttet etter besøket. Etter lang tid med sykdom og frustrasjon dro jeg til henne. Det jeg opplevde var en lege som kun ga meg sterkere medisiner og sendte meg rett ut igjen. Jeg fikk følelsen av å være på et samlebånd, og at hun ikke så situasjonen jeg var i.

God og interessert lege

Lege: Humera Anwar Skrevet

Jeg har hatt fastlege ved Frogner legesenter i mange år og fikk tilbud om time med Humera Anwar da min gamle lege gikk av med pensjon.

Anwar viser interesse og følger opp på en måte jeg ikke er vant med fra min gamle lege. Hun er vennlig og profesjonell.

Jeg kan trygt anbefale henne.

Mvh