Onlinepsykologene

Siste vurderinger av Onlinepsykologene

Så trygg, god og effektiv hjelp

Stian Sørheim Espevoll Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale Stian, selv til min aller beste venn. Er så utrolig takknemlig for at han fikk meg frisk igjen, så fort, trygt og effektivt.

Forståelsesfull og dyktig

Bjørnar Haara Skrevet

Det var mitt første møte med en psykolog. Bjørnar er forståelsesfull, dyktig og ekstremt empatisk. Noe, som vil hjelpe deg på veien videre i ditt liv. Han lytter og hjelper deg underveis med å finne svar på det du trenger. Du styrer samtalene i ditt eget tempo. Jeg kan på det sterkeste anbefale Bjørnar Haara

Dyktig og aktivt lyttende

Bjørnar Haara Skrevet

Min opplevelse er at Haara er en dyktig psykolog, som i tillegg til å lytte og støtte også hjelper deg til å grave i og reflektere rundt de viktige momentene av det du strever med. Han hjelper deg å komme videre, i ditt tempo.

Varm og forståelsesfull

Bjørnar Haara Skrevet

Jeg har gått i korttids psykodynamisk terapi hos Bjørnar Haara for problematikk knyttet til tilbakevendende depresjon og har hatt et enormt utbytte av det.

Bjørnar er en psykolog jeg opplevde det som lett og behagelig å samarbeide med, gav meg trygghet og støtte til å kunne tørre å gå litt mer i dybden og ta tak i uhensiktsmessige mønstre. Han er varm, empatisk og har stort rom for det som er vanskelig og vondt.

Bjørnar er også meget fleksibel og har ledig plass, noe som gjorde det mulig for meg å flere timer over et kortere tidspunkt, som jeg hadde et godt utbytte av.

Jeg anbefaler Bjørnar Haara varmt.

Betryggende og støttende

Bjørnar Haara Skrevet

Bjørnar vil jeg beskrive som en trygg og støttende psykolog. Ha er flink til å følge opp og fanger opp det som måtte dukke opp i samtalene selvom det ikke har vært et tema tidligere. Han reflekterer på en måte som gjør det lett å se flere sider av samme sak. Han er lett tilgjengelig og man føler virkelig at man blir sett, støttet og tatt vare på.