Legekontoret i Vestfossen AS

Storgata 86 3320 Vestfossen

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Vestfossen AS

Meget god lege

Lege: Mashal Salimi Skrevet

Han har hjulpet meg med mange forskjellige ting som forrige lege ikke klarte. Kan virkelig anbefales :-)

Trygg

Lege: Santhiya Kuhendran Skrevet

Jeg er godt fornøyd med min fastlege. Får time når jeg skal og hun tar meg på alvor. Jeg får alltid presise tilbakemeldinger

Dyktig og rolig

Lege: Mashal Salimi Skrevet

Dyktig, rolig og trygg, men ikke redd for å ta tak i ting! Har kun hatt gode opplevelser alle gangene jeg har vært hos ham. Kan absolutt anbefales.

Lege: Mashal Salimi Skrevet

Salimi er den første legen som virkelig tok tak i min situasjon og fant ut av hva som faktisk feilte kroppen min. Det gjorde at jeg til slutt fikk rett behandling og kunne komme meg ut i jobb og ikke bare være syk. Lytter, er blid og svært kunnskapsrik. Stiller spørsmål og utfordrer også deg. Ser deg som menneske. Er populær av en grunn og jeg håper bare at det ikke brenner han selv ut. Kontordamen er også veldig trivelig og man føler seg som en gammel kjenning.

Jævelig bra lege

Lege: Mashal Salimi Skrevet

Når du kontakter legekontoret i Vestfossen virker/føles det nesten som om du kjenner folka og kommer til noe trygt, noe med identitet, som en familie og sammenligner da med andre større legekontor med skiftende, ansatte og sjefer.