Majorstuen Spesialist -og Fastlegekontor AS

Bogstadveien 51 0366 Oslo

• Allmennlegespesialist, fastlege, indremedisiner og lungespesialist

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Spesialist -og Fastlegekontor AS

Super

Lege: Siamak Kalbasi Skrevet

Kjempe bra fastlege som hjelper deg med engang! Kommer aldri til å bytte! Han svarer raskt og føler meg utrolig trygg!

Missfornøyd

Lege: Siamak Kalbasi Skrevet

Opplever det vanskelig å komme i kontakt og få booket time. Vel inne er det liten forståelse av sykdomsbilde og offølging av sykdom. Her en en lege som kanskje har alltfor mye å gjøre og kjappt vil komme seg videre til neste pasient. Opplever legen også som litt frekk, tas ikke på alvor, alikevel når prøveresultatet indikerer til videre oppfølging.

Krever ekstra penger

Lege: Siamak Kalbasi Skrevet

Dette var veldig dårlig opplevelse med dr. Siamak Kalbasi, jeg anbefaler han absolutt ikke til noen. Jeg har fortsatt ikke fått noe løsning på mitt problem (svakhet i kroppen). I tillegg, bedt jeg om henvisning som kostet 59 kr, men måtte betale ca. 300 kr for e-konsultasjon som jeg har ikke bedt om og som jeg ikke har fått fra han. Hans "løsning" var at jeg bytter fastlege. Jeg føler meg lurt, dette var veldig skuffende.

En av de beste fastlegene

Lege: Siamak Kalbasi Skrevet

Jeg møtte Dr Kalbasi en gang + samtaler på telefon og fikk et veldig godt inntrykk av ham. Han gjør at man føler seg komfortabel og trygg; han er rolig og varm, ikke arrogant. Følelsen jeg fikk var at han er der for
å lytte og forstå meg. Han overser ikke pasientene – det har jeg opplevd mange ganger med andre fastleger. Jeg har aldri møtt en sånn fastlege før. Han er rett og slett bare mega bra. Anbefales.

Trygg

Lege: Siamak Kalbasi Skrevet

En jätte bra läkare som verkligen lyssnar och får en att känna sig trygg.
Samma gäller sekretären, ger jätte bra råd under tiden.
Så nöjd!