Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter

Wergelands gate 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter

Dyktig og hyggelig behandler.

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg har plager med artrose i et kne, som har vært betent, hovent og veldig vondt. Det har hindret meg i å være i bevegelse.
Ved hjelp av laser og akupunktur har Alexander klart å gjøre meg mye bedre. Han finner løsning på problemet og er en veldig hyggelig behandler.
Anbefaler han gjerne..

Trygg og kunnskapsrik kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Kort ventetid, veldig dyktig og gode resultater etter behandling! Han lytter og gir gode råd.
Anbefales på det sterkeste!

Topp behandling. For meg verdens beste.

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med noen behandling jeg har fått før i mitt 62 årige liv som jeg har fått hos Alexander. Jeg har faktisk fått et mye bedere liv. Før bare eksisterte jeg nå lever jeg et ganske så greit liv etter behandling av nakken og skuldrene. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette har gitt meg en mye bedere livskvalitet. Så dette er en mann å anbefale. Tusen hjertelig takk for hjelpen Aleksander. 😀💙

Anbefales

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Bedring etter første behandling. Alexander er en dyktig behandler som ser hele menneske. Anbefales på det varmeste.

Kan virkelig anbefales!

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Kunnskapsrik, ser helheten og lager et individuelt behandlingsløp. Selv med litt reiseveg er det absolutt verdt å ta turen til Alexander!