Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter

Wergelands gate 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter

Fantastisk dyktig og flink kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Behagelig, dyktig, lyttet godt til forklaring på mine plager, tok grundig sjekk og fortalte hele tiden hva han sjekket og hva han gjorde. Etter bare en behandling var mine plager godt fikset - hit vil jeg tilbake, for her ble jeg godt tatt vare på, helt super behandling som gav effekt med en gang.

Dyktig

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Tar problemer med ryggen på alvor og gjør noe med problemet på en dyktig og trygg måte!

En så dyktig kiropraktor er en skjelden gledelig opplevelse!

Superfornøyd 😆😀

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg har kneartrose og fått behandling med laser og nåler og det har hatt et super resultat for meg. Jeg sover nå godt om natten uten og våkne av smerter og løper på hunde utstilling nesten uten problemer. Anbefaller dette for de som sliter med artose, det finnes alternativer for operasjon 😁

Kunnskapsrik, empatisk og veldig flink!

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Har hatt store smerter i mange år og ikke fått god og riktig hjelp tidligere. Gjennom Eidsvoll kiropraktorene traff jeg endelig en som tok meg på alvor og kunne hjelpe. Etter bare noen få behandlinger hos Alexander merker jeg allerede forskjell og mindre smerter av fibromyalgien. Veldig fornøyd!

Dyktig og hyggelig behandler.

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg har plager med artrose i et kne, som har vært betent, hovent og veldig vondt. Det har hindret meg i å være i bevegelse.
Ved hjelp av laser og akupunktur har Alexander klart å gjøre meg mye bedre. Han finner løsning på problemet og er en veldig hyggelig behandler.
Anbefaler han gjerne..