Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter

Wergelands gate 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter

Professinell og kompetent

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Jag er kjempe fornøyd med Eghosa .
Professionell, trygg och kompetent!
God oppfølging og løsningsorientert behandling som fungerer.

Empatisk, kunnskapsrik kiropraktor. Tar hver enkelt pasient på alvor.

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Kan anbefale Alexander på det varmeste. Er meget dyktig, empatisk og imøtekommende. Undersøkte meg nøye på første konsultasjon og ga meg veldig gode forklaringer underveis.
Har hatt store problemer med nakke/skuldre/armer og rygg i mange år. Kunne ikke løfte armene før jeg begynte hos han.
Merket bedring allerede etter første gang. Han hadde da brukt nåler og laser og knakk opp litt. Fortsatte å merke bedring for hver gang
Jeg bor i Oslo så det var jo litt reisevei tur/retur Eidsvoll. Hadde hørt så mye bra om han og den enorme interessen han har for faget sitt. Er vel verdt reiseveien.
Kan ikke få fullrost han nok, bedre kiropraktor kan man ikke finne.
Har også fått lette øvelser hjemme.
Han har også lagt ut veldig mange treningstips på Vondt.net. Der finner man også mye annet relatert til forskjellige diagnoser. Veldig interresant.

Fantastisk dyktig og flink kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Behagelig, dyktig, lyttet godt til forklaring på mine plager, tok grundig sjekk og fortalte hele tiden hva han sjekket og hva han gjorde. Etter bare en behandling var mine plager godt fikset - hit vil jeg tilbake, for her ble jeg godt tatt vare på, helt super behandling som gav effekt med en gang.

Dyktig

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Tar problemer med ryggen på alvor og gjør noe med problemet på en dyktig og trygg måte!

En så dyktig kiropraktor er en skjelden gledelig opplevelse!

Superfornøyd 😆😀

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg har kneartrose og fått behandling med laser og nåler og det har hatt et super resultat for meg. Jeg sover nå godt om natten uten og våkne av smerter og løper på hunde utstilling nesten uten problemer. Anbefaller dette for de som sliter med artose, det finnes alternativer for operasjon 😁