Hillevåg legesenter

Hillevågsveien 41 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hillevåg legesenter

Kunnskapsrik og god lege

Lege: Egil Bjørløw Skrevet

Jeg har hatt fastlege ved dette legekontoret siden 1993, først Einar Hegelstad til han ble pensjonist, syntes det var trist når han sluttet.
Det var før Bjørløw startet opp!
Jeg opplever Egil som en like god lege, han har alltid tid til meg, den tiden jeg har behov for.
Legekontoret har også en ypperlig timebestilling på nett, Egil svarer på elektroniske henvendelser, både når jeg stiller spørsmål og når det gjelder nye resepter.
Jeg kommer ikke til å bytte fastlege før Egil slutter.

Dyktig og vennlig

Lege: Tord Anton Haaland Skrevet

Han tar seg alltid god tid og er kunnskapsrik. Tilgjengeligheten på helsenorge.no er god, og han svarer raskt på forespørsler. Dyktig og empatisk.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Tord Anton Haaland Skrevet

Meget imøtekommende . Lyttende . Forståelig . Medfølende . Er meget fornøyd med min fastlege . Akutttimen er kjempebra

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Egil Bjørløw Skrevet

Enkelt å bestille time, får raskt ny time. Han tar meg på alvor, lytter og inngir tillit. Svarer raskt på e- henvendelser. Føler meg svært godt ivaretatt.

Uteknisk og kompetanseløst kontor.

Lege: Egil Bjørløw Skrevet

Hadde lammelse i halve hodeskallen. Sendte melding til ham gjennom helsenorge.no Fikk aldri svar. Kan ikke bestille resepter på nett. Legekontoret leser ikke mail. Umulig å komme gjennom på telefon.
Hillevåg legekontor er et skrekk eksempel på hvordan det er å ikke få hjelp når man trenger det.