Julie Olimstad

Autorisasjon (2013)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Julie Olimstad er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Julie Olimstad

Empatisk og kunnskapsrik

Fantastisk lege. Dyktig, empatisk, grundig, lyttende- er mektig imponert. Julie har virkelig betydd en forskjell for min mor på 88, som jeg alltid følger når hun skal til time, og har selv satt meg på venteliste hos denne fremragende legen. En modell til etterligning.

Trygg og dyktig.

Julie fremstår som faglig dyktig, handlekraftig og empatisk. Hun har virkelig møtt meg i en sårbar situasjon. Julie har virkelig hjulpet meg både medisinsk og emosjonelt.
Hun gir mer enn vi kan forvente.

Lyttende og engasjert

En god fastlege som tar tid til pasienten. Hun er lyttende og god til å forstå pasienten sitt perspektiv. Hun er løsningsorientert og handlekraftig. Møter pasienter med respekt uansett situasjon. Har satt stor pris på henne som fastlege de siste årene for hele familien.

Varmt og trygt

Har hatt Julie i noen år nå og hun har fulgt meg i min vanskeligste periode. Hun har hatt ryggen min og hjulpet meg i kamper. Hun har søkt meg i retninger og rådført seg og tilegnet seg mer kunnskap for å hjelpe meg. Jeg vet Julie tar seg tid til pasientene sine og akutte ting kan skje. Aldri en gang har jeg blitt sur om det er ventetid, for jeg vet det er for pasientene sitt beste og ivaretagelse. Julie er ærlig, oppriktig og viser omsorg og forståelse med mer enn bare ord. Slik samarbeidet er nå er Julie stuck med meg til hun er ferdig med å praktisere. Julie er anbefalt, mye!

Helsesekretærene er supre damer de også!

Flink og trygg

Enormt dyktig og trygg, blir alltid tatt på alvor. Maks 10 min ventetid. Følges alltid godt opp og venter aldri lenge på svar/eventuelle henvisninger. Følger meg alltid i gode hender.