Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Kjempe dyktig og utrolig flink lege

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Utrolig flink og dyktig lege som følger opp pasientene med høy kompetanse.
Navdeep lytter til sine pasienter som gjør at man føler seg behagelig og trygg på han som lege.

Dyktig

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Veldig fornøyd, en snill lege som er lett å forstå og det føles som han faktisk bryr seg. Synes han gir gode råd og han er lett å prate med. Jeg har flyttet til en annen kommune, ca en time unna, og kommer ikke til å bytte fastlege av den grunn.

Trygg, vennlig og kunnskapsrik.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Vært der med barn, setter stor pris at han så langt det lar seg gjøre snakker direkte med barnet, hun følte seg sett og ivaretatt.
Veldig sympatisk og fin lege generellt!

Støttende og faglig dyktig.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Meget kunnskapsrik og veldig flink til å formidle relevant medisinsk informasjon på en forståelig måte. Overraskende ung, men svært erfaren på tross av dette. Relativt lett å få time på kort varsel, noe som var til stor hjelp for meg. Enkelt å finne frem til kontoret var også fint.

Lite å utsette legebesøket i sin helhet. Interessert i meg som pasient og tilstreber å yte best mulig behandling. Flink til å forstå og utøver legegjerningen med stor autoritet. Enkelt å anbefale til alle som en!

Dårlig kunnskap, leker mere kompis enn lege

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Byttet til han da det var eneste ledige i ullensaker da. Jeg sliter med en kronisk sykdom og trenger å tilrettelegge i samråd med lege/ nav . Han sa jeg bare måtte leve videre med dette og ingenting kunne bli gjort . ( Jobb hardt i arbeidslivet sa han ).

Skuffet .