Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Meget fornøyd

Lege: Torkil Rabbum Skrevet

Flink til å skape tilit. Viser trygghet. Har fått time selv om han har full dag. Enten før eller etter. Meget fornøyd.

Dyktig, trygg og effektiv

Lege: Torkil Rabbum Skrevet

Torkil hører på deg, god til å sjekke nye behandlinger, henvise deg videre og tar deg på alvor. Han kaster heller ikke bort tiden din, men klarer balansen mellom å være lyttende og effektiv.
Svært god fastlege!!

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Han er ung og oppdatert. Tar seg alltid tid til å høre på meg og mine forslag for å finne løsning på diverse problem både fysisk og psykisk. Sender henvisninger når han ikke kan hjelpe sjøl. Dessuten har han god humor.
Jeg kan anbefale denne legen på det sterkeste.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Etter mye tråling etter en god fastlege i nærområdet mitt traff jeg endelig blink. Han er tilstede under konsultasjonene, tar plagene på alvor og kommer med gode råd. Han er ikke snau med henvisning hvis du trenger det og jeg opplever han som en fastlege med bred erfaring og stor ro. Føler ofte man er på rullebånd hos fastleger, men ikke her!

Legesenteret er i tillegg rent og nytt og gode teknologiske løsninger for å få time.

Tar meg ikke på alvor.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Ikke spesielt god oppfølging, virker som om han bare vil bli ferdig med meg pga. statistikker eller noe.

Skriver resept uten å forklare hva det er for noe.

Ikke interessert i alternative forklaringer.