Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Unngå telefontime

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Fikk en hastetime kl 11:45 samme dag som jeg ringte. Satt med telefonen i hånda i en halvtime uten at den ringte. Kl 12:13 tikket det inn en sms fra telia om at jeg hadde en ubesvart samtale fra Bylegene. Ringte dit, hvor jeg fikk vite at legen hadde forsøkt å ringe meg, og han påstod at han kom direkte til mobilsvar. Det er bare dét at jeg ikke har mobilsvar.
Jeg fikk ingen ny time. Men jeg fikk en faktura på kr 304,-

Så hva som trengtes hos barnet vårt

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Fikk han som vikar da vi trengte en hastetime til barnet mitt for noe vi trodde var øreverk, men viste seg å være langt mer alvorlig. Dette fanget han opp raskt og tok kontakt med sykehus for videre oppfølging med en gang. Søker nå for å få han som min fastlege da han ivaretok barnet vårt på en så god måte.

Eneste som er negativt er at det er vanskelig å komme igjennom på telefon.

Anbefales ikke

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Nedlatende og uerfaren lege. Han snakker ovenifra og ned til deg. På spørsmål han er uenig i, svarer han med en dårlig skjult latter. Hatt flere konsultasjoner hos han i fravær av egen lege. Det er ikke en trivelig opplevelse.

Fantastisk lege!

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Navdeep har tatt meg på alvor hver gang. Han er kunnskapsrik og enkel å prate med. Super på oppfølging og trygg å ha som fastlege. Anbefales!

Inkompetent og lytter ikke

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor. Kommer med feil informasjon angående sykmelding. Tar ikke til seg tilbakemelding.