Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Grundig og kunnskapsrik lege

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Helseangst og kronisk sykdom gjør at jeg er mye hos legen. Her blir jeg alltid tatt seriøst, og får veldig mye god informasjon gjennom hele behandligsløpet. Han er vanvittig grundig, veldig blid og imøtekommende og forståelsesfull, ikke minst. Det kan være lang telefonkø noen dager (som på alle legekontor), men de som svarer er alltid hyggelige og hjelpsomme etter beste evne.

Beste fastlege

Beste fastlege.

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Meget bra fastlege, flink og nøyaktig. Som bryr seg om sine pasienter. Ble veldig godt mottatt av legen, han var utrolig kunnskapsrik, profesjonell, hyggelig og imøtekommen! Anbefaler denne unge flinke legen på det sterkeste! :)

Dyktig lege, men lite smidig

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Saggar er kunnskapsrik og forsåvidt hyggelig. Har dog en tendens til å utføre bortimot avhør av deg som pasient ved et sykdomstilfelle. Kan bli litt i meste laget ift grundighet.

Ett enormt problem er selve legekontoret, Bylegene, som dessverre påvirker den totale vurderingen av nevnte lege:

Det er jevnt over bortimot mulig å komme gjennom på telefon, og ingen digitale kontaktmuligheter, særlig ikke hvis legen har slått av muligheten for e-konsultasjon. Øvrig personell ved kontoret er jevnt over ikke videre serviceinnstilt. Iblant har det jobber veldig hyggelige resepsjonister der. De er dessverre unntakene.

Hvis man ved behov skulle forsøke å kontakte legen direkte (via Helsenorges digitale løsninger) pga nettopp legekontorets elendige tilgjengelighet, så er ikke Saggar så smidig. Ikke veldig interessert i å hjelpe.

Totalvurdering: en god lege isolert sett, men grunnet utfordringer med å faktisk komme i kontakt, er han nå min forhenværende fastlege.

Kanskje like bra, da det kan gjøre arbeidsmengden for legekontoret litt mindre.

Hastetime

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Fikk hastetime da min førkjølelese ikke ville gi seg. Trevlig , possitiv lege som sendet meg hjem med medisiner som hjalp samme dag ! Hadde bronkit og fikk pencillin, cortison og ventoline. Veldig fornøyd!