Sentrum Legeservice - Holmestrand

Havnegaten 7 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legeservice - Holmestrand

Anbefales

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Pålitelig og trygg, føler meg ivaretatt. Hører på det jeg sier, forstår ofte det jeg ikke sier også. Lytter, og stiller de gode spørsmålene. Restriktiv med medisiner - tyr ikke til en pille for alt, men gjør en ordentlig vurdering. Lun og fin humor.

Flink lege som lytter til deg

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Har hatt Geir som fastlege siden 2006. Meget fornøyd med hjelpen jeg har fått når jeg har hatt time hos han. Hører på hva du sier, og svarer bestandig raskt på nett forespørsler. Hyggelig damer som sitter i mottaket. Og flinke med nåla så blodprøver ikke blir smertefull. (Dårlig erfaring fra sykehuset tidligere) Kommer til å bruke legekontoret så lenge jeg bor i Holmestrand. 😊

Beste legen jeg har hatt

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Geir er lett å få kontakt med, han har stort sett alltid ledig akuttimer når det haster og svarer i løpet av neste dag på e-konsultasjoner. Han tar seg også god tid og lytter når jeg er hos han. Han er også rask med å henvise videre. Jeg føler meg veldig ivaretatt. Damene på kontoret er også veldig flinke og greie å snakke med.

Gjennomført

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Leser at noen er misfornøyd med Geir??
Vel, da bør man gå litt i seg selv...
Geir er dyktig må mange felt. Dømmer deg IKKE.
Flott å ha en lege som både meg og mine barn kan besøke og få god behandling/service på våre nivåer i livet.
Ryddig, rask, lite venting og også et hyggelig forværelse med blide kontordamer.
Anbefales 👍

Fantastisk lege !

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Jeg fikk anbefallt Thomas Bjørge som ny fastlege !
Han er veldig kunnskapsrik og seriøs, samtidig som han er morsom og lett og prate med.
I tillegg ringer han til andre leger og behandlingsplasser for å få deg raskt inn på rett plass. Jeg vil virkelig anbefale Thomas ! Velger du han, er du i trygge hender ! Lykke til !