Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Kjempeflink og hyggelig lege.

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Har hatt Stig Asplin i 3-4 år, og har bare positive ting å si om han. Mange ganger når jeg ikke har hatt penger til å betale for timen, har han bare sagt det er greit det, og ikke tatt et rødt øre for konsultasjonen. Når det er sagt, kan han virke litt distansert og frakoblet av og til.

Jeg er utrolig takknemlig for all den medisinske hjelpa jeg har fått til å håndtere alvorlig lammende nerveskader grunnet nesten 20 år med hard amfetaminmisbruk. Er veldig
lei meg for at jeg har mista han som fastlege, nå står jeg uten.

Blid, imøtekommende og oppdatert.

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

En utrolig hyggelig og oppegående lege. Beste legen jeg har hatt. Handlekraftig og positiv. Får ting gjort.

Forferdelig lege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

I starten virket Marianne ok, men de siste gangene jeg har vært hos henne har jeg blitt veldig skuffet og dratt fra legekontoret med en dårlig følelse.
Hun bruker kun 2-5 min per time og tar ikke telefon-konsultasjon. Jeg opplever at hun ikke lytter og har alt for dårlig tid. Konsultasjonene er preget av stress, som om hun ikke kan vente på å få deg ut døra. Hun følger ikke opp, og tar en i liten grad seriøst. Jeg opplever henne som veldig stressende og ubehagelig.

Jeg unner ikke noen å ha henne som lege.

Han er så snill og god

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Har hatt Stig Aspelin som fastlege i ca tre år og han alltid lett å få tak i,han ringer deg opp igjen hvis du legger igjen beskjed på telefonen hans. Han vil da ofte gjerne sette opp en time samme dag eller dagen etter ettersom det er hastende eller ikke! Når vi snakker sammen så lytter han og stiller riktige spørsmål.Han er veldig kunnskapsrik,smart og jeg blir Alltid fornøyd med det han bestemmer seg for å skrive ut for å hjelpe meg.Dette er en lege jeg trygt kan anbefale andre.

HAN PRØVER Å HJELPE FOLK SÅ GODT HAN KAN

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

HAN HAR VÆRT LEGE I MANGE ÅR OG JEG HAR HATT HAN I OVER 10 ÅR OG HAN TAR SEG TID TIL Å HØRE PÅ PROBLEMER OG TAR SEG TID TIL Å FØLGE OPP OG VÆRE MED PÅ MØTER HVIS DET TRENGS HAN ER EN ÅLREIT LEGE SOM PRØVER Å FORSTÅ HVA HAN KAN GJØRE FOR Å HJELPE TIL MED