Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Følte meg aldri sett

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Dette er en utrolig dyktig lege, men hun har dessverre alt for dårlig tid. Konsultasjonene varer max 5 minutter. De gangene jeg hadde spørsmål følte jeg meg dum fordi jeg spurte, og fikk alltid inntrykk av at hun måtte rushe videre til neste pasient. Jeg følte meg veldig lite sett og forstått av legen. Aldri en god følelse da jeg gikk derfra. Jeg har byttet fastlege.

God på de små plagene, ikke god på så mye mer

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg har hatt Linda Rui som fastlege siden 2014 og har vært his henne gjennom mine tenåringsår og over i 20-års alderen. Har derfor vært hos henne for mye forskjellig. Hun er veldig effektiv, litt for effektiv etter min smak. Hun kommer raskt frem til en diagnose, for raskt og skriver alltid ut resept. Hun er omsorgsfull og jeg har fått mye hjelp av henne, men har vært mye problemer også. Hadde bl.a. kyssesyken i 6 måneder og var hos Linda omtrent en gang i uken, til jeg til slutt hørte med en annen lege som med en gang spurte om jeg hadde blitt testet for kyssesyken. Det hadde jeg ikke, for det hadde ikke Linda vurdert. Så nå som jeg bor alene og trenger en fastlege jeg kan stole på har jeg valgt å bytte. Er vanskelig mtp lojalitet, men jeg må sette meg selv og min kropp først og jeg føler ikke jeg får den støtten og hjelpen jeg trenger av Linda Rui.

Men alt i alt, takk til Linda for å ha vært min fastlege i så mange år. Hun er snill og god og håper hun får mer tid til sine pasienter når fastlegereformen kommer! Lykke til videre Linda.

God lytter som tar seg tid

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer har vært min fastlege i 4 år, og han hjulpet meg med så mye. Christer er en lege som tar seg tid, lytter, tar deg på alvor og følger opp. Du føler ikke du er en i køen, likevel var det sjelden jeg måtte vente lenge på tur.
Min opplevelse var at han alltid var ute etter å ivareta meg som pasient, men var heller ikke redd for å si ting i klartekst. Jeg vil si Christer er en god menneskekjenner, og man føler seg trygg på hans kunnskap.
Han er dypt savnet etter han flyttet på seg.

Beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer er en helt fantastisk lege. Han dømmer deg ikke, han er snill, og genuint opptatt av å hjelpe. Han har virkelig gjort livet mitt til det bedre ved å hjelpe meg gjennom mye tøft og aldri mistet troen på meg. Jeg har aldri møtt en lege som Christer. Han lytter, inkluderer deg som pasient og hører hva jeg tenker. Jeg følte meg alltid trygg når jeg var hos Christer.

Attentive, knowledgeable and highly professional

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

I've had a few doctors during my time in Oslo, and Erik has been without a shadow of a doubt the best!

I've been to him with multiple different queries and issues while being with him. He always takes his time, listening to you as a human being, and has always given me his time when I have needed it!

Highly HIGHLY recommended by me.