Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Anbefales på det sterkeste

Lege: Fjola Dögg Hugberg Sigurdardottir Skrevet

Fjola er en kunnskapsrik og dyktig! Jeg føler meg alltid i trygge hender og føler meg tatt på alvor!

The best doctor I've been to

Lege: Fjola Dögg Hugberg Sigurdardottir Skrevet

I had booked two appointments to talk about multiple health struggles. She took the time to listen to everything and help with all of it. Good listener, caring, empathetic, and in general a very capable and knowledgable doctor.

Ikke ivaretatt

Lege: Linda Rui Skrevet

Etter at jeg ble involvert i en trafikkulykke måtte jeg til fastlegen min mye oftere en vanlig. Da opplevde jeg at jeg ble ikke hørt og tatt vare på etter en så traumatisk opplevelse. Hun glemte å henvise meg til undersøkelse. Jeg fant ut om det bare en måned etter når jeg spurte henne på når jeg får time hos spesialisten at hun hadde ikke fått det med seg. I tillegg måtte jeg tilbake til henne hver 2 uker etter at jeg hadde fått langvarige skader etter ulykken og det var ikke nødvendig. Som ble veldig kostbart for meg. Men hun dessverre brydde seg ikke.

Toppkarakter på alle punkter!

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Jeg hadde en fastlege jeg var kjempefornøyd med som dessverre sluttet. Jeg tvilte at han kunne toppe han forrige, men jeg tok feil.

Alireza er dyktighet, kunnskapsrik, jovial, nyskjerrig og har gjort et ekstremt godt inntrykk på kort tid.

Han var forsinket 20-30min til første time jeg skulle ha med han, så han startet i motbakke, men for en fyr! Det henta han lett inn!

Han tar seg tid til å lytte grundig og jeg føler meg godt ivaretatt under konsultasjonene jeg har hatt så langt. Han er ærlig, hyggelig og får gjort jobben selv om konsultasjonen virker som en vanlig prat.

Dette er ikke en lege du trenger å komme «med lua i hånda» og «stå skolerett» for å få god hjelp, han tar deg seriøst og er der for å hjelpe!

Vanskelig å få gitt han nok ros, men han anbefales på det sterkeste! Må også legges til at han er alltid tilgjengelig, han følger opp med prøvesvar så snart han har dem, uten noen forsinkelse!

Håper han holder ut i en tøff, krevende rolle da vi trenger flere fastleger som ham!

(NB! Han fikk full rating på ventetid, da det var ekstraordinære forhold som gjorde han forsinket første gang).

Legekontoret med personalet er også veldig bra, med gratis parkering.

Trygg og imøtekommende

Lege: Fjola Dögg Hugberg Sigurdardottir Skrevet

Føler meg sett og hørt hos Fjóla. Enkel å kontakte lege/legekontor. Veldig fornøyd med henne som fastlege.