Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter AS

Dårlig tid, lytter ikke

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Du får kanskje 5 min visst du er heldig. Hun tror hun er så god at hun kun trenger 2-3 min per pasient. Det er hun ikke. Vil ikke høre på pasient. Hilser på deg vær gang, som om hun aldri har sett deg før. Fremstår som sympatisk men virker som hun vil ha deg ut fortest mulig. Hun var ok til å begynne med, men har gått til å bli ganske udugelig. Men det tror jeg har med tidsbruken å gjøre. Kjenner meg veldig stresset av å sitte der. De fleste gangene rekker jeg ikke å få gjennom det som trengs og ender opp med å bestille en ny time etter timen. Ikke krever jeg mye tid heller. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har byttet. Marianne, beklager, men du er en dårlig lege.

Trygg og følger opp

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Lyttende, rolig. God evne til å forklare. Tar alle spørsmål alvorlig. Bruker nødvendig tid.
Gir god tilbakemelding.

glimrende lege

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Det er første gang jeg har møtt en lege som lytter til deg og ikke lar seg styre av andre,slik at du føler deg trygg og at du blir tatt vare på.
Han samarbeider godt med meg som pasient og gir meg håp slik at jeg kan begynne og se frem over og ikke (står på stede hvil) i ett helsevesen som fungerer dårlig generelt

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun virker alltid kunnskapsrik og kompetent, møter meg på en forståelsesfull måte og tar ting på alvor.

Utrolig omsorgsfull, profesjonell og dyktig

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Jeg er så takknemlig for denne legen. Han har hjulpet meg og fulgt meg opp så utrolig bra gjennom tøffe tider! Man føler seg virkelig trygg og godt tatt imot av denne legen. Får alltid time når jeg trenger det! Tar seg god tid og lytter. Blid og hyggelig.
Empatisk, trygg, tillitsfull, kunnskapsrik. Har veldig god forståelse for psykiske lidelser.
Ønsker aldri å bytte lege!!
Full score fra meg!