Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Attentive, knowledgeable and highly professional

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

I've had a few doctors during my time in Oslo, and Erik has been without a shadow of a doubt the best!

I've been to him with multiple different queries and issues while being with him. He always takes his time, listening to you as a human being, and has always given me his time when I have needed it!

Highly HIGHLY recommended by me.

Her går det fort i svingene

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Som andre skriver, konsultasjonen hos henne gjøres unna i en fei, oftest 5 min. Kjedelig for egen del, men virkelig ikke ålreit å få ekspress konsultasjon på barna når de er syke. Hun har også avbestilte timene med kort varsel en rekke ganger. Blid og presis, men veier dessverre ikke opp. Vi har byttet fastlege.

Tar seg ikke tid til pasienter

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Som veldig mange skriver, så er hun nok en dyktig lege, men tar seg dessverre ikke tid til deg. Drar sjeldent til legen, men drar alltid derfra med en dårlig følelse da man får maks 2-3 minutter. Gjelder også om man får time på telefon. Legen spør aldri om tidligere plager, og det føles som hun møter deg for første gang de gangene jeg må til legen. Rekker så vidt å fullføre setningen før hun vil ha meg ut døra/legge på telefon. Helt forståelig med 1700 pasienter, men ikke greit når man faktisk trenger å bli hørt, eller få hjelp..Har byttet fastlege, og drar til privatlege i mellomtiden.

Dyktig og hyggelig

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne er en fantastisk dyktig lege som alltid møter meg med et smil, er effektiv og trygg i jobben sin og som ikke nøler med å henvise videre ved behov. Jeg føler meg alltid sett og hørt av Marianne, og er veldig glad for å ha henne som fastlege :)

Trygg og kunnskapsrik fastlege

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer T Larsen hadde som fastlege siden 2017 men nå han sluttet her - meget dyktig lege som lytter aktivt og setter seg godt inn din allmentilstand før han stiller diagnose. Respektfull og kunnskapsrik lege som bygger tillit hos meg som pasient. Han er lege hvilken jobber fra hele hjertet sitt. Anbefaler virkelig på det sterkeste!