Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Trygg og kunnskapsrik fastlege

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer T Larsen hadde som fastlege siden 2017 men nå han sluttet her - meget dyktig lege som lytter aktivt og setter seg godt inn din allmentilstand før han stiller diagnose. Respektfull og kunnskapsrik lege som bygger tillit hos meg som pasient. Han er lege hvilken jobber fra hele hjertet sitt. Anbefaler virkelig på det sterkeste!

Klart beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Hatt mange ulike leger. Christer er genuint opptatt av å hjelpe, tar seg alltid tid og er godt forberedt før timen. Han følger opp tidligere saker uten at du ber om det. Han fornyer til og med resepter på søndag kveld.

Nå slutter dessverre Christer der vår familie går så nå må hele familien få ny lege. Veldig trist at vi må bytte.

Trygg lege

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Fantastisk lege, den beste familien har hatt. God oppfølging og en lege som ser hele menneske. Gir gode tilbakemeldinger og følger opp!

Flink og trygg

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Har fått god hjelp og rask respons. Henviser ved behov. Synes det er behagelig at hun er konkret og gir presise svar. Ikke noe over forklaring og unødvendig drøfting. Trygg, flink, imøtekommende og blid.

Trygg og god oppfølging

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Imøtekommende og lyttende, tar plager og sykdommer på alvor. Følger opp når det trengs. Føles trygt å være hans pasient.