Linda Rui

Tlf: 22 06 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Linda Rui er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Rui

Uengasjerende

En lege som har to bokser hun sorterer pasientene sine. "De verdige" og "De uverdige". Beklageligt så havnet jeg i den siste. Sikkert fin for de som får være i den "verdige" boksen.

Rolig, til stede, empatisk, profesjonell, kunnskapsrik

Jeg er så takknemlig for å ha fått Linda Rui som min fastlege. Hun har vært helt essensiell i min behandling og i min tilfriskningsprosess. Hun ser meg, er dyktig på å henvise når det trengs, hører på hva jeg sier, får ting gjort. Jeg har 100 prosent tillit til hennes vurderinger av min tilstand og hva jeg trenger.

Hun er på legesenteret 3 til 4 dager i uka, så hun kan være vanskelig å få rask time hos.

Jeg planlegger alltid, og setter derfor opp flere timer av gangen.
De er veldig behjelpelige med dette i skranken på legesenteret. Dyktige og hyggelige legesekretærer. Har aldri opplevd "brå behandling/oppførsel" av hverken min lege eller de i skranken.
Terningkast 6! :-)

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig fornøyd med Linda Rui som fastlege. Hun tar seg tid, er tilgjengelig og det går raskt å få time. Det jeg forteller blir tatt på alvor, og hun husker det som blir sagt fra gang til gang, så jeg slipper å gjenta de samme tingene.

Hun har et oppriktig engasjement for pasientene sine. Dersom det er noe jeg lurer på, får jeg svar der og da. Hvis det er noe jeg sliter med som hun er usikker på, henviser hun videre.

Kan absolutt anbefale henne som fastlege!

Ikke fornøyd

Jeg har vært hos Linda flere ganger, men har nå valgt å bytte fastlege. Linda er for så vidt en hyggelig dame, men jeg opplever henne som uinteressert i å finne beste løsning for meg og min helse. Hun gir lite informasjon, og jeg har nærmest måttet mase meg til å ta prøver som i etterkant viste seg å være nødvendige. Hun har også gjort flere slurvefeil. Jeg har hatt følelsen av at jeg måtte være min egen fastlege.

Dyktig og seriøs lege

Linda Rui har vært min fastlege i to år og jeg har utelukkende positive erfaringer. Hun har alltid tatt meg seriøst, uansett hva slags problemer jeg har kommet med, og hun er veldig løsningsorientert. Hun er rolig, god til å kommunisere og bryr seg om sine pasienter.

Meget god lege!

Linda Rui er grundig og flink.
Så tar hun seg tid til å snakke med deg og høre på deg. Ser deg og ikke datamaskinen.

linda er en fantastisk lege som alltid tar deg på alvor,en god lytter,varm og trygg person som har rikt fagkunnskap innen sitt området,ser alltid muligheter og tar deg på alvor når du kommer.Hun har alltid tid til deg og du føler deg alltid velkommen tilbake.Hun kan anbefales på det sterkeste. Ønsker deg Linda lykke til videre på Skøyen legesenter.

Fantastisk lege!

Imøtekommende, empatisk og forståelsesfull uten å "overta" problemet. Kommer med forslag og hører på pasientens meninger/egne forslag.Faglig svært dyktig og effektiv og kommer med gode forklaringer ved spørsmål. Henviser videre ved behov og svarer raskt på mail. Har vært en fantastisk trygghet når smertene har stått på (kroniker)! Veldig lei for beskjeden at hun nå har flyttet ! Anbefale henne på det sterkeste!

Utelukkende positive erfaringer

Hun er en meget god lytter; hun later til å kunne (og ville) begrunne og forklare ting mye bedre enn leger flest. Hun er svært behagelig å snakke med, og det virker som om hun virkelig bryr seg. I tillegg følte jeg aldri at hun hadde dårlig tid.

Den dårligste legen jeg har hatt

Jeg byttet til Linda Rui etter å ha hatt annen lege lenge. Hadde hørt positive ting om henne, og i starten virket hun også som en god lege. Jeg er kroniker, og diskuterte sakene med henne i starten. Etterhvert var hun totalt uinteressert i meg, og gav meg huden full fordi jeg var for frisk til å være sykemeldt (enda hun sykemeldte meg). Gav meg også beskjed om at mine diagnoser var diffuse og aldri ville gi noe mulighet hos NAV osv.. Har aldri følt meg så liten som når jeg gikk ut fra det kontoret og visste at jeg aldri kommer til å gå tilbake til henne!Anbefales ikke!

En hverdagsheltinne

Denne legen har betydd ubeskrivelig mye for meg. Hun er ikke bare en lege som gir gode, medisinske vurderinger. Hun er like fult et varmt medmenneske som det er godt å komme til.

Den beste legen jeg har hatt

En ener. LInda er en dyktig,lyttende og engasjert lege som fulgte meg opp langt mer enn jeg kunne tro en lege ville gjøre tross travle og lange dager.Hun ett varmt og flott menneske som jeg er veldig takknemelig over å ha som min fastlege-Tusen takk for all hjelp Linda.

Fantastisk lege.

Alltid interessert i å lytte. Følger veldig bra opp, og er veldig profesjonell. Hun kan anbefales på det sterkeste.

Overbevisende

Jeg går ikke ofte til legen, men de fire-fem gangene jeg har vært hos Linda, har jeg forlatt rommet overbevist. Ikke at jeg med mine forskjellige heller trivielle symptomer presenterte henne med reelle utfordringer -- en helt gjennomsnittlig lege ganske sannsynlig behersket det samme bra. Likevel, hun utstråler -- i større grad enn noen annen lege jeg har vært hos -- en varm vilje til å virkelig forstå pasienten og deretter handle til pasientens aller beste. De gangene jeg har spurt henne spørsmål om hva noe er, hvordan noe fungerer, eller hvorfor hun gjør noe, har hun svart inngående og med stor trygghet.

Bra

Veldig fornøyd med å ha henne som lege. Hun er rolig, effektiv og vet alltid hva det handler om.

Beste legen nord for ekvator!

En meget dyktig, nøye lege. Omtenksom og bryr seg om pasientene. Meget faglig sterk.

Kjempegod fastlege

Tar seg alltid god tid, lytter og tar pasienten på alvor. Veldig fornøyd!

Fantastisk

Dette er en flott lege som alltid tar seg tid. Hører på alt og følger nøye opp!

Utrolig dyktig!

Har alltid god tid til å lytte! Ringer tilbake hvis det er nødvendig. Har tatt kontakt om at hun ønsker å få inn pasienten tidligere enn det sykepleier har gitt time. Alltid tilgjengelig på mail.

Utrolig bra

Linda innehar en fantastisk evne til å lytte og ta seg tid. Er meget fornøyd.
Føles trygt å gå til henne