Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Kan bli bedre

Lege: Sten Carl-Johan Bergqvist Skrevet

Merk: Denne omtalen er om en vikar for fastlegen.

Dette er en ung lege som kanskje har mye å lære.Jeg følte at jeg ikke ble lyttet til og følte at denne legen ikke lyttet til meg som pasient.

Dyktig

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Så god lege er det vanskelig å få. Kommer presis smiler og du føler deg sett og hørt. Kom igjennom til legekontoret på ca 2 min, fikk time kort tid etter det.

Uinteressert, kjapp og usympatisk

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Jeg overtok Alireza som ny fastlege etter Christer Torgilstveit Larsen, som dessverre har vært en eneste stor skuffelse. Han ringer ikke til avtalt møtetid, utfører konsultasjon på max et minutt hvis mulig og er generelt svært uinteressert og lite sympatisk. Dette har bidratt til mye frustrasjon og fortvilelse, hvilket er det siste man trenger i et komplekst sykdomsforløp. Kan ikke anbefale denne fastlegen til noen, spesielt ikke om man ønsker en fastlege som lytter og tar seg tid til deg. Er fornøyd med Skøyen Helsesenter, så synd at fastlegen har gjort meg nødt til å bytte til nytt legesenter.

Effektiv og Kunnskapsrik

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Han virker som en oppegående og intelligent lege, med mye teoretisk kunnskap. Følte meg dog veldig lite forstått og ivaretatt hos ham. Han trenger kanskje å jobbe litt med å forstå pasientens situasjon og bygge opp repertoar med hver pasient. for meg ble hans kommunikasjon alt for kald og anklagende da jeg er i en sårbar situasjon og sliter med psykisk helse. Kan se for meg han kan passe godt for andre som er i andre livssituasjoner enn meg. Kanskje noen som liker en fastlege med en "no bullshit" tilnærming. Dersom man trenger noen som er mer varm og forståelsesfull ville jeg kanskje sett etter noen andre.

Skikkelig proff

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Ble tatt vel imot med et smil og en utstrakt hånd. Mitt krevende ærend ble ivaretatt på beste måte. Jeg er fornøyd!