Marianne Bergan Vestnes

Skøyen Helsesenter

2003

Marianne Bergan Vestnes er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Sympatisk og stressende på én gang

Først det positive: Veldig sympatisk og lyttende. Var fornøyd med Marianne i flere år. I det siste har hun likevel havnet mer i kategorien standard norsk lege: Litt småstressa for å få unna pasienter. Trekker konklusjoner for raskt, før man har rukket å forklare seg skikkelig. Dette fører gjerne til at man må gjenta seg selv flere ganger og understreke ting man allerede har sagt. Dermed tar ting selvfølgelig mer tid, og det er vel det Marianne helst prøver å unngå. Man sitter ofte igjen med en skyldfølelse av å ha vært for kravstor, noe som absolutt ikke er bra. Hun fungerer nok helt greit for de som har typiske sykdommer. Sliter du likevel med ting utenfor normalen, anbefales det å finne en lege som tar seg god tid.

Ikke velg henne som fastlege

Jeg valgte Marianne basert på masse fantastiske vurderinger og har dessverre blitt skuffet gang på gang.
Hun har veldig dårlig tid, vil helst ha deg ut så fort som mulig, og man blir sjelden hørt angående sine problemer.

Verste resepsjonen jeg har vært borti og. Tar aldri tlf og man får ikke time før om en mnd og mer.

Synd for hun virker veldig hyggelig, hun bare bryr seg ikke og virker mer opptatt volum og penger.

For dårlig tid

Effektiv og hyggelig, men tar seg ikke nok tid dessverre. Får ikke svar på det jeg trenger. Bør ha færre pasienter så det blir kvalitet og ikke kvantitet.

Dyktig fastlege

Jeg har nettopp byttet til Marianne. Hun var nøye og tok seg tid til å lytte til meg. Marianne virker som en faglig sterk person med mye omsorg for pasientene sine. Jeg fikk time en uke fra jeg bestilte.

IKKE velg Marianne som fastlege!!!

Vil ikke anbefale Marianne til noen. Hadde behov for fastlege første gang når jeg ble gravid. Svangerskapskontroll hos Marianne er ikke-eksisterende. Måtte nesten tvinge henne til å sørge for at det ble tatt blodprøver av meg, ble ikke tatt blodtrykk av, vurdering av vekt ble ikke foretatt, eller magens mål. Råd og veiledning kan du også bare glemme, det finnes det ikke tid til. Helsekort hadde hun heller nesten ikke tid til å lage til meg.

Det hele toppet seg når jeg ble syk og ikke ble tatt alvorlig av Marianne. Ente med å oppsøke Volvat hvor jeg fikk den oppfølgingen jeg trengte og ikke minst en skikkelig svangerskapskontroll. Marianne er opptatt av å ha flest mulig pasienter, få de like kjapt inn som ut, og tjene det hun skal. Tillit og forståelse finnes ikke!