Marianne Bergan Vestnes

Hovfaret 17a 0275 Oslo
Marianne Bergan Vestnes er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Veldig fornøyd

Jeg føler meg veldig trygg og godt ivaretatt hos min lege. Er alltid lettet etter å ha vært hos henne.

Blid, imøtekommende og oppdatert.

En utrolig hyggelig og oppegående lege. Beste legen jeg har hatt. Handlekraftig og positiv. Får ting gjort.

Forferdelig lege

I starten virket Marianne ok, men de siste gangene jeg har vært hos henne har jeg blitt veldig skuffet og dratt fra legekontoret med en dårlig følelse.
Hun bruker kun 2-5 min per time og tar ikke telefon-konsultasjon. Jeg opplever at hun ikke lytter og har alt for dårlig tid. Konsultasjonene er preget av stress, som om hun ikke kan vente på å få deg ut døra. Hun følger ikke opp, og tar en i liten grad seriøst. Jeg opplever henne som veldig stressende og ubehagelig.

Jeg unner ikke noen å ha henne som lege.

Dårlig tid, lytter ikke

Du får kanskje 5 min visst du er heldig. Hun tror hun er så god at hun kun trenger 2-3 min per pasient. Det er hun ikke. Vil ikke høre på pasient. Hilser på deg vær gang, som om hun aldri har sett deg før. Fremstår som sympatisk men virker som hun vil ha deg ut fortest mulig. Hun var ok til å begynne med, men har gått til å bli ganske udugelig. Men det tror jeg har med tidsbruken å gjøre. Kjenner meg veldig stresset av å sitte der. De fleste gangene rekker jeg ikke å få gjennom det som trengs og ender opp med å bestille en ny time etter timen. Ikke krever jeg mye tid heller. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har byttet. Marianne, beklager, men du er en dårlig lege.

Hyggelig og kunnskapsrik

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun virker alltid kunnskapsrik og kompetent, møter meg på en forståelsesfull måte og tar ting på alvor.