Marianne Bergan Vestnes

Skøyen Helsesenter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Marianne Bergan Vestnes er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Ikke velg henne som fastlege

Jeg valgte Marianne basert på masse fantastiske vurderinger og har dessverre blitt skuffet gang på gang.
Hun har veldig dårlig tid, vil helst ha deg ut så fort som mulig, og man blir sjelden hørt angående sine problemer.

Verste resepsjonen jeg har vært borti og. Tar aldri tlf og man får ikke time før om en mnd og mer.

Synd for hun virker veldig hyggelig, hun bare bryr seg ikke og virker mer opptatt volum og penger.

For dårlig tid

Effektiv og hyggelig, men tar seg ikke nok tid dessverre. Får ikke svar på det jeg trenger. Bør ha færre pasienter så det blir kvalitet og ikke kvantitet.

Dyktig fastlege

Jeg har nettopp byttet til Marianne. Hun var nøye og tok seg tid til å lytte til meg. Marianne virker som en faglig sterk person med mye omsorg for pasientene sine. Jeg fikk time en uke fra jeg bestilte.

IKKE velg Marianne som fastlege!!!

Vil ikke anbefale Marianne til noen. Hadde behov for fastlege første gang når jeg ble gravid. Svangerskapskontroll hos Marianne er ikke-eksisterende. Måtte nesten tvinge henne til å sørge for at det ble tatt blodprøver av meg, ble ikke tatt blodtrykk av, vurdering av vekt ble ikke foretatt, eller magens mål. Råd og veiledning kan du også bare glemme, det finnes det ikke tid til. Helsekort hadde hun heller nesten ikke tid til å lage til meg.

Det hele toppet seg når jeg ble syk og ikke ble tatt alvorlig av Marianne. Ente med å oppsøke Volvat hvor jeg fikk den oppfølgingen jeg trengte og ikke minst en skikkelig svangerskapskontroll. Marianne er opptatt av å ha flest mulig pasienter, få de like kjapt inn som ut, og tjene det hun skal. Tillit og forståelse finnes ikke!

Empatisk og dyktig lege!

Marianne er effektiv, empatisk og immøtekommende! Hun får meg alltid til å føle meg sett og tatt på alvor, og er faglig dyktig. Hun er en god lytter som ser hele mennesket!