Marianne Bergan Vestnes

Hovfaret 17a 0275 Oslo
Marianne Bergan Vestnes er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Stresset og altfor effektiv

Dessverre har jeg ikke like god erfaring med Marianne som mange andre her har.

Formålet med timen er å få meg ut så fort som mulig. Kan hun være ferdig etter 5 minutter, er hun veldig fornøyd. Hun virker mer opptatt av å overholde time-tiden enn å bruke de minuttene ekstra man av og til trenger.

Siden hun er opptatt av å være veldig effektiv, er det til tider vanskelig å få en god dialog. Hun er også avvente med å sende henvisninger videre, noe som er slitsomt når man trenger det.

Det er samtlige ganger hun også har kommet med "quick fix" på problemer som jeg oppfatter som useriøse og lettvinte løsninger, fordi da kan man være ferdig med timen.

Ventetiden er på minst to uker, og jeg har også blitt tilbudt time tidligst om en måned samtlige ganger.

Utrolig utrolig flott lege

Hun er ikke min fastlege, men har vært hos henne 2 ganger. Hun er utrolig behagelig, lytter, oppriktig en utrolig dyktig lege som ser helheten. Takk for at du gav meg en fin opplevelse i dag!

Anbefales!

Rett og slett profesjonell. Lytter til det man sier og løsningsorientert.
Onkolog og erfaring fra sykehus noe som er bra

En lege som virkelig bryr seg!

Jeg kjører i nesten 1 1/2 time for å dra til legen fordi jeg ikke vil bytte fastlege. Marianne bryr seg genuint om sine pasienter og jeg går alltid fra legen med en opplevelse av å bli hørt og forstått!
Anbefales på det høyeste!!

Veldig dyktig og sympatisk

Dessverre slutter hun på Fagerstrand legesenter. Konstruktiv. Lytter. Overkjører ikke. Sier heller ikke ja til alt man foreslår, men avventer. Varmt menneske.