Marianne Bergan Vestnes

Tlf: 22 06 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marianne Bergan Vestnes er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Hyggelig og hektisk lege

Marianne er en veldig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege. Skriver kjapt ut medisiner og er personlig i sin tilnærming. Hun er veldig effektiv, dog kanskje litt for effektiv. Timene kan ofte vare i 2-3 minutter og hun haster alltid igjennom korridorene. Kan virke litt stressende for meg som pasient å føle på at jeg tar tiden hennes, slik at jeg fra tid til annen kan glemme/velge å utelukke viktig informasjon for å få rett behandling. Alt i alt er jeg greit fornøyd og velger å ikke bytte lege, i og med en empatisk lege er viktig for meg og det er det ikke alle som er! :-)

Engasjert

Marianne virker oppriktig intressert, er varm og møter deg med respekt. Hun fremstår som kunnskapsrik og man føler man er i trygge hender.

Stresset og altfor effektiv

Dessverre har jeg ikke like god erfaring med Marianne som mange andre her har.

Formålet med timen er å få meg ut så fort som mulig. Kan hun være ferdig etter 5 minutter, er hun veldig fornøyd. Hun virker mer opptatt av å overholde time-tiden enn å bruke de minuttene ekstra man av og til trenger.

Siden hun er opptatt av å være veldig effektiv, er det til tider vanskelig å få en god dialog. Hun er også avvente med å sende henvisninger videre, noe som er slitsomt når man trenger det.

Det er samtlige ganger hun også har kommet med "quick fix" på problemer som jeg oppfatter som useriøse og lettvinte løsninger, fordi da kan man være ferdig med timen.

Ventetiden er på minst to uker, og jeg har også blitt tilbudt time tidligst om en måned samtlige ganger.

Utrolig utrolig flott lege

Hun er ikke min fastlege, men har vært hos henne 2 ganger. Hun er utrolig behagelig, lytter, oppriktig en utrolig dyktig lege som ser helheten. Takk for at du gav meg en fin opplevelse i dag!

Anbefales!

Rett og slett profesjonell. Lytter til det man sier og løsningsorientert.
Onkolog og erfaring fra sykehus noe som er bra

En lege som virkelig bryr seg!

Jeg kjører i nesten 1 1/2 time for å dra til legen fordi jeg ikke vil bytte fastlege. Marianne bryr seg genuint om sine pasienter og jeg går alltid fra legen med en opplevelse av å bli hørt og forstått!
Anbefales på det høyeste!!

Veldig dyktig og sympatisk

Dessverre slutter hun på Fagerstrand legesenter. Konstruktiv. Lytter. Overkjører ikke. Sier heller ikke ja til alt man foreslår, men avventer. Varmt menneske.

fantastisk lege

Det er første gang jeg har opplevd en lege som så tydelig bryr seg om pasientene sine. Hun er engasjert og lyttende og vekket tillit allerede i første konsultasjon. Hun tar seg tid til deg og forbereder seg før timen. Dermed hender det av og til at man må vente litt før timen. Det er det 100% verd.

Utrolig god lege

Marianne er utrolig flink til å lytte og jeg følte at hun tok problemene mine på alvor, og vet hva hun driver med. Hun er forståelsesfull og lett og prate med, og man føler at man blir tatt vare på. Dessuten liker jeg at hun har fokus på hva man kan gjøre før eller i tillegg til medikamenter.

Drømmelegen

Faglig dyktig, interessert, konstruktiv, vennlig, effektiv men aldri "travel." Får de beste anbefalinger

Lege nr 1 for meg

Er opptatt av helheten i pasientbehandlingen. Er interessert og faglig dyktig. Får lett kontakt og raskt time når jeg har behov for det.

Tillitvekkende og interessert

Flott å treffe en lege som er interessert i pasienten og forbereder seg før mottak. Henvender seg til pasienten og følger opp det hun sier med en gang.

Imøtekommende, konsentrert om oppgaven, tok seg nødvendig tid til "Pasientfokus" = Svært betryggende opplevelse

Forholdsvis enkelt tilfelle med en ørehistorie som ble raskt, effektivt og "omsorgsfult" behandlet - som seg "hør og bør". Fikk time på en presset dag uten sekretær eller back-office tjenester på legekontoret. Legen ordnet alt selv.
Jeg oppsøker gjerne denne lege igjen i påkommende tilfelle.

Veldig bra lege

Veldig sympatisk. Er interessert i å hjelpe og virker opptatt av faget sitt. Hun er nok den beste legen jeg har hatt.

Føler meg tatt på alvor

Hun er alltid hyggelig, tar deg på alvor, tilgjengelig. Jeg føler at hun virkelig er intressert og ønsker å hjelpe og ikke bare dytter deg ut av kontoret så fort hun kan som jeg har opplevd med andre leger.

Kjempe flink

Dyktig, tar meg på alvor og viser interesse for å hjelpe.

Den beste legen jeg har hatt

Er tilstede - bruker tid og følger opp med telefon og brev. Får tid i løpet av kort tid