Marianne Bergan Vestnes

Skøyen Helsesenter AS
Hovfaret 17a 0275 Oslo
Marianne Bergan Vestnes er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Her går det fort i svingene

Som andre skriver, konsultasjonen hos henne gjøres unna i en fei, oftest 5 min. Kjedelig for egen del, men virkelig ikke ålreit å få ekspress konsultasjon på barna når de er syke. Hun har også avbestilte timene med kort varsel en rekke ganger. Blid og presis, men veier dessverre ikke opp. Vi har byttet fastlege.

Tar seg ikke tid til pasienter

Som veldig mange skriver, så er hun nok en dyktig lege, men tar seg dessverre ikke tid til deg. Drar sjeldent til legen, men drar alltid derfra med en dårlig følelse da man får maks 2-3 minutter. Gjelder også om man får time på telefon. Legen spør aldri om tidligere plager, og det føles som hun møter deg for første gang de gangene jeg må til legen. Rekker så vidt å fullføre setningen før hun vil ha meg ut døra/legge på telefon. Helt forståelig med 1700 pasienter, men ikke greit når man faktisk trenger å bli hørt, eller få hjelp..Har byttet fastlege, og drar til privatlege i mellomtiden.

Dyktig og hyggelig

Marianne er en fantastisk dyktig lege som alltid møter meg med et smil, er effektiv og trygg i jobben sin og som ikke nøler med å henvise videre ved behov. Jeg føler meg alltid sett og hørt av Marianne, og er veldig glad for å ha henne som fastlege :)

Flink og trygg

Har fått god hjelp og rask respons. Henviser ved behov. Synes det er behagelig at hun er konkret og gir presise svar. Ikke noe over forklaring og unødvendig drøfting. Trygg, flink, imøtekommende og blid.

Forståelig

Snill, lyttende og har god forståelse, som jeg setter stor pris på.
Bedre enn de andre legene jeg har hatt.
Ikke vært problem å snakke om de problemer man har.
Betale direkte gjør det litt vanskelig når ikke kort terminalen funker og det går direkte til gebyr 24timer og de sender det for sent.
Ellers er hun en superdame.