Marianne Bergan Vestnes

Skøyen Helsesenter

2003

Skøyen Helsesenter Telefonnummer22 06 43 0022 06 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovfaret 17a 0275 Oslo
Marianne Bergan Vestnes er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Empatisk og dyktig lege!

Marianne er effektiv, empatisk og immøtekommende! Hun får meg alltid til å føle meg sett og tatt på alvor, og er faglig dyktig. Hun er en god lytter som ser hele mennesket!

Meget flink lege

Lege Marianne Vestnes er hyggelig, profesjonell og dyktig. I tillegg er hun effektiv og aldri forsinket!

Beste legen jeg har hatt!

Veldig dyktig og hyggelig lege. Føler meg godt tatt vare på. Føler at hun lytter og tar seg tid. Beste fastlegen jeg har hatt.

Ikke proff

Jeg var hos henne i romjulen for noen år siden med langvarig sykdom som hadde vart over tre uker. Jeg var svak og orket ikke noenting. Jeg fikk beskjed om å "gå tilbake til jobben, da de ikke fikk betalt sykepenger for mitt fravær". Jeg var akkurat tilsatt i et vikariat. Da jeg ikke fikk noen råd mht min sykdom googlet jeg og fant gode råd. I løpet av to dager ble jeg bedre.

Hyggelig og hektisk lege

Marianne er en veldig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege. Skriver kjapt ut medisiner og er personlig i sin tilnærming. Hun er veldig effektiv, dog kanskje litt for effektiv. Timene kan ofte vare i 2-3 minutter og hun haster alltid igjennom korridorene. Kan virke litt stressende for meg som pasient å føle på at jeg tar tiden hennes, slik at jeg fra tid til annen kan glemme/velge å utelukke viktig informasjon for å få rett behandling. Alt i alt er jeg greit fornøyd og velger å ikke bytte lege, i og med en empatisk lege er viktig for meg og det er det ikke alle som er! :-)