Skøyen Helsesenter AS

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Skøyen Helsesenter AS

Effektiv og Kunnskapsrik

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Han virker som en oppegående og intelligent lege, med mye teoretisk kunnskap. Følte meg dog veldig lite forstått og ivaretatt hos ham. Han trenger kanskje å jobbe litt med å forstå pasientens situasjon og bygge opp repertoar med hver pasient. for meg ble hans kommunikasjon alt for kald og anklagende da jeg er i en sårbar situasjon og sliter med psykisk helse. Kan se for meg han kan passe godt for andre som er i andre livssituasjoner enn meg. Kanskje noen som liker en fastlege med en "no bullshit" tilnærming. Dersom man trenger noen som er mer varm og forståelsesfull ville jeg kanskje sett etter noen andre.

Skikkelig proff

Lege: Alireza Fathymehr Skrevet

Ble tatt vel imot med et smil og en utstrakt hånd. Mitt krevende ærend ble ivaretatt på beste måte. Jeg er fornøyd!

Hyggelig og hjelpsom, men travel

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne er en lege som alltid tar meg imot med et smil.
Hun hører på hva jeg har å si, kommer med forslag, lytter når jeg kommer med rettelser eller oppklaringer, og slik fortsetter samtalen. Jeg føler at hun tar de fleste problemer på alvor.

Det har et par ganger tatt litt for lang tid (synes jeg) å bli videresendt til spesialist, men i det minste så har hun en tydelig eskaleringsprosess.

Klagene jeg har er mest rettet mot legekontoret. Det virker ikke alltid som om de har kontroll på sine pasienter og oppsatte timer: jeg har opplevd at en timebestilling har blitt glemt, og at en annen time har blitt flyttet flere ganger i løpet av samme dag.

Kort oppsummert: Trivelig og kompetent fastlege.

Verdens beste fastlege!

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Dyktig og trygg fastlege! Marianne tar meg alltid på alvor og undersøker nøye eller henviser videre, hun strekker seg langt for å løse utfordringene mine.
Opplever henne som veldig effektiv, samtidig som hun alltid tar seg tid når det er behov for det!

Beste fastlege man kan få

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Veldig flink og faglig dyktig. Gode medmenneskelige kompetanse. Flink til å lytte og stiller rask og korrekte diagnoser,