Grønland Helsesenteret AS

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Helsesenteret AS

Veldig oppmerksom og ting skjer veldig fort

Lege: Mahmod Shaker Al-Sammer Skrevet

Spurte om mulighet for rehab.opphold på tirsdag
allerede fredag hadde jeg plass for fire uker
det samme har skjedd ved henvisning til spesialist
tidligere.

Lite tillitsvekkende

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Jeg byttet til Marko for relativt kort tid siden og har bare hatt noen få konsultasjoner med ham. Han fremstår som vennlig og effektiv og det har vært lett å få time hos ham på kort varsel, men han oppfører seg på en måte som gir meg lite tillit til ham faglig: Han lytter ikke til meg skikkelig, avbryter meg når jeg forteller om hvorfor jeg er der, trekker konklusjonene uten å ha hørt alt jeg har å si, og sender inn e-resepter på medikamenter før han egentlig har hørt hva som er problemet eller har spurt meg om dette er noe jeg er enig i eller vil prøve. Jeg har nå byttet til en annen lege

Styr unna

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

En lege som har blitt vandt til mange rare sykdommer og er imun mot beskrivelser. Hvis du ikke ser det er det ikke noe galt, skulle man tro mottotet hennes var. Meget misfornøyd, tar meg ikke seriøst ei heller tolmodig

En utrivelig person

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Jeg har gått hos Milanovic i nærmere to år. I denne tiden kan jeg ikke, under noen av timene jeg har hatt, si at jeg har opplevd å blitt tatt vare på av en omsorgsfull person som ønsker mitt beste.
MIlanovic er derimot særs interessert i at man skal, så fort som mulig, forklare problemet, oppgi ønsket resept, og komme seg ut.

Jeg er ikke imponert over behandlingen hos Milanovic og bytter nå fastlege.
Forhåpentligvis til en som har tid til sine pasienter.

Tar deg på alvor

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Tror noen her tror det er det samme som å bestille time hos frisøren og legen? Da jeg leste noen av innleggene her måtte jeg bare skrive selv, for jeg kjenner meg overhode ikke igjen i flere av innleggene.

Angela har vært mitt fastlege i snart 10 år, da jeg byttet fra en eldre norsk lege som var en nedlatende snobb. Så jeg var veldig var på hvilken lege jeg nå skulle få. Allerede mitt første møte med Angela ble jeg tatt 100% på alvor, blant annet da jeg utviklet astma. I løpet av 1 - én - dag sørget hun for at jeg fikk nødvendige tester og diagnose, inkludert røntgen et annet sted i byen og to besøk hos henne. Husket jeg å si at jeg kom inn dagen etter jeg tok kontakt?

Hvordan du blir tatt i mot hos legen din avhenger mye av hvordan du presenterer din situasjon og symptomer, slik at de kan gjøre en mest mulig realistisk vurdering. Alle kan ikke få time samtidig, og vi skal være glad noen prioriterer. Jeg har også fått beskjed hos legen om å vente, og ser i ettertid det var riktig, selv om jeg ville komme med en gang. Angela har respondert raskt og effektivt de gangene det har vært behov for det. Jeg bytter ikke før jeg må.