Grønland Helsesenteret AS

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Helsesenteret AS

Mye som trengs for bedringer fremover

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Angela har vært legen min i flere år, men dessverre får man ikke hjelpen man behøver. Hun burde bli bedre på å høre på sine pasienter og hjelpe de. Det er også viktig å tro på det pasientene sier og ikke innbille seg at de ikke snakker sannhet når de sier at de har vondt et sted og er syke.

Fantastisk lege

Lege: Mahmod Shaker Al-Sammer Skrevet

En fantastisk dyktig og faglig flink lege som møter deg med et smil og tar deg på alvor. Jeg har hatt han som fastlege i 3 år og jeg anbefaler han på det varmeste.

Flink!

Lege: Mahmod Shaker Al-Sammer Skrevet

God lege som møter mennesker med et smil. Gjør grundig undersøkelser og forklarer underveis. Anbefales!

Grei lege men uten kunnskap om pasientrettigheter

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Har hatt Angela noen år og hun er nokså grei med oppfølging og henvisninger videre. Hun lytter og gjør jobben sin. Eneste negativitet med Angela er at hun ikke kjenner til NAV og pasientrettigheter. Jeg har hatt en sykdom i flere måneder med rett til sykmelding. Dette har hun blankt nektet å skrive. Hun påstår at NAV må etterspørre sykmeldingen, men det er ikke Nav som vurderer om jeg er syk. Jeg orker ikke å krangle med henne mer og har byttet fastlege. Har allerede tapt flere måneders inntekt. Dette var første gang jeg spurte om sykmelding. Er du ofte syk og er avhengig av sykmelding anbefaler jeg ikke Angela, men utenom det er hun ellers dyktig som fastlege.

Ikke verdt å ha han som fastlege.

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Har hatt han som fastlege en stund, merker at han ikke leser nøye journal før og etter prøver heller, han dømmer mye av sykdommer etter sine erfaringer, er alltid raskt for så å få unna pasienten, bare en vanlig undersøkelse så sendes du til spesialisten for så å bli vurdert på nytt, for undersøkelsen.