Gynklinikk Nydalen

Gjerdrums vei 10D 0484 Oslo

Siste vurderinger av Gynklinikk Nydalen

Trygg og behagelig

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell i en tid nå og er svært fornøyd. Jeg føler meg ivaretatt på alle måter. Hun forklarer alt hun gjør og hvorfor. Hun er også god til å lytte, i tillegg har hun et veldig behagelig vesen. Anbefales på det varmeste.

Trygg, hyggelig og tillitvekkende

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

En veldig god opplevelse. Tar seg tid til å svare på spørsmål og forklare. Jeg følte meg godt ivaretatt og trygg. Lett å snakke med.

Enestående gynekolog

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

Enestående, trygg gynekolog som overbeviser med sin kunnskap. Hun tar seg god tid til å forklare og følger opp på en god måte. Heller ikke noe problem å ringe, og man blir alltid møtt på en hyggelig måte av alle som jobber på klinikken.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Jeg har vært hos Meidell med celleforandringer i flere omganger, og føler meg alltid veldig ivaretatt. Hun er trygg og forståelsesfull, og er veldig flink til å forklare alt hun gjør og hvorfor. Hun gikk også igjennom alt hun har skrevet i journalen og forklarte hva alt betyr, som også bidrar til en trygghetsfølelse.

Hun er absolutt å anbefale!

Trygg, vennlig, dyktig.

Lege: Gry Warsla Skrevet

Gry Warsla er en superdyktig og hun "skjønner" at noen av oss ikke synes at GU er så veldig moro, men hennes væremåte og dyktighet gjorde det hele veldig mye enklere.

Hun anbefales så absolutt.