Gynklinikk Nydalen

Gjerdrums vei 10D 0484 Oslo

Siste vurderinger av Gynklinikk Nydalen

Meget ubehagelig opplevelse

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

Har aldri hatt en slik ubehagelig opplevelse noen gang hos en gynekolog. Jeg er nå 69 år og er ingen «kattepus». Vikanes tok imot meg meget stresset, (noe som kan unnskyldes), men ikke undersøkelsen. Tok ikke hensyn enda jeg ba om det. Hun var så nervøs og ubehagelig. Anbefaler absolutt ikke denne gynekologen. Alle kan ha en dårlig og stresset dag på jobben. Men jeg kan ikke akseptere framferden under undersøkelsen.

Meget flink, men haster gjennom timen

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

Åse tok meg godt i mot og byr på en hyggelig og komfortabel stemning. Hun ga meg også en god forklaring på et par aktuelle ting. Allikevel er jeg noe misfornøyd med timen, da jeg opplevde at hun prøvde å få ting unnagjort fortest mulig. Satt og kjente på litt stress og lot et par spørsmål ligge da jeg følte jeg avbrøt henne når jeg ville si noe.

Veldig flink og omsorgsfull!

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Camilla fremstår som en utrolig dyktig og søt gynekolog. Hun ga meg en veldig fin opplevelse og gjorde den noe ubehagelige situasjonen så behagelig som den kunne bli. Ga gode råd, forklarte alt grundig og tok seg god tid. Tok celleprøve og satte inn spiral veldig kjapt og effektivt - ingen tvil om at hun kan dette. Ekstra pluss at det tok kort tid å få time og hyggelige resepsjonister. Kommer definitivt tilbake!

Fantastisk gynekolog!

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Camilla Hellum er beroligende, informerende, dyktig, forståelsesfull, og alt hva en lege bør være. Etter mye engstelse for gynekologisk undersøkelse, gjorde hun så jeg følte meg utrolig ivaretatt, og hun passet godt på at jeg fikk alle mine spørsmål besvart og vel så det.

Camilla Hellum anbefales på det sterkeste.

Helt fantastisk!!

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Jeg tok min første celleprøve hos henne og hun er helt fantastisk. Veldig behagelig og kunnskapsrik, og fikk meg til å slappe av. Hun forklarte alt hun gjorde og tok seg god tid til å undersøke alt.

Skal definitivt gå dit igjen!!

Hun gjorde at første gang jeg var hos gynekologen ble en fin opplevelse og at jeg virkelig ikke trenger å grue meg til neste besøk.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.