Gynklinikk Nydalen

Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo

Siste vurderinger av Gynklinikk Nydalen

Hyggelig og vennlig, virker kunnskapsrik

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Jeg har aldri begynt å le hos en gynekolog før, men det gjorde jeg hos Meidell:-) Hun var morsom, hyggelig og pratet på en lett og vennlig måte, sikkert for å lette stemningen hos pasienten (som ofte kan være litt beklemt når man er til underlivsundersøkelse...) Utførte undersøkelsen forsiktig og nøye, ikke noe å utsette på det. Ga meg gode råd for fremtiden. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med denne gynekologen, og kommer gjerne igjen.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Lyttende og empatisk. Tok seg god tid, gav meg gode råd og behandling. Kan absolutt anbefale denne legen.

For opptatt og bastant til å høre pasienten

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Opplevdes som avvisende, lot ikke setninger fullføres før hun kom med løsninger, som hun ikke spurte om var prøvd fra før.
Oppleves som veldig opptatt, kald og påståelig. Opplevde å bli møtt på en dårlig måte og kommer aldri igjen til å dra tilbake til kontoret hennes.
Trenger du at noen tar din underlivs helse på alvor ville jeg ikke valgt denne gynekologen.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Etter å ha gått til diverse gynekologer på opplæring/utplassering og/eller fastlege var det veldig godt å komme til Meidell som virker å ha en helt annen kunnskap og trygghet i faget enn noen annen jeg har møtt, og jeg er over 50 år. Hun er engasjert i faget sitt, og er involvert i forskning i overgangsalder. Jeg kan bare anbefale henne varmt til alle kvinner. Og sikkert menn og!

Hyggelig besøk

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Hun er hyggelig, lytter, tar seg tid til undersøkelsen. Forklarer fint hva hun skal gjøre samt veien videre. Alt i alt -anbefales!