Gynklinikk Nydalen

Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo

Siste vurderinger av Gynklinikk Nydalen

Mangel av empati

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Hun viste ingen forståelse for min bakgrunn selv om det sto i min henvisning detaljert av fastlegen om tidligere opplevelser. Det ble også nevnt når jeg måtte fylle egenopplysninger før timen. Fikk ikke ha med følge og hun viste ingen tegn på bekymring etter hvordan jeg reagerte.

Lite empatisk

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Jeg sitter igjen med en utrolig vond følelse etter undersøkelsen hos gyn. Åse Vikanes. Bakgrunnen for undersøkelsen var sterke menssmerter og påvist HPV-virus. På tidspunktet var jeg i en litt sår situasjon som var av betydning for undersøkelsen. Dette viste hun ingen forståelse for. Undersøkelsen viste ingen endometriosevev og hun påpekte at alt så fint ut, men pga. smertene konkluderte hun raskt med at jeg hadde endometriose. Hun forklarte ingenting rundt tilstanden, men sa at jeg måtte sette inn hormonspiral. Jeg ønsker ikke bruke hormonell prevensjon og da jeg skulle forhøre meg om andre alternativer var mulig sa hun flere ganger "it's complicated" og at dette var eneste behandling, med en tone som antydet at jeg var dum. Jeg ble raskt sendt ut med en resept på hormonspiral med beskjed om å komme tilbake neste uke for å sette den inn. Jeg kom aldri tilbake. Gjennom hele konsultasjonen opplevde jeg hun som forhastet, brå og lite empatisk.

Behagelig, profesjonell!

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Har gått til dr. Kristine Meidell i 10 år og kan trygt anbefale henne som en dyktig, forståelsesfull, lyttende og empatisk lege!. Hun hjulpet meg på en veldig god måte! Anbefales sterkt!

Trygg og flink lege

Lege: Åse Vikanes Skrevet

En veldig hyggelig og dyktig gynekolog som gjorde undersøkelsen til en vellykket opplevelse! Kunnskapsrik og fin å snakke med. Lyttende.
Har tatt i bruk en ny type stol som det ikke føles stigmatiserende å sitte i.
Hyggelige folk på et hyggelig sted!

Dårlig opplevelse

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Jeg ble henvist fra min private lege. Regningen var høy, og hun var ikke tilgjengelig til besvarte hvorfor den ble så høy. Hun har heller ikke ringt tilbake etter jeg ringte og etterspurte hva jeg egentlig har betalt for.

Dårlig kundeservice.