Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Telefonnummer922 28 307922 28 3 ...
Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

God hjelp

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

DR Martin klarte raskt å stille diagnose for mine plager og kom med gode råd og anbefalinger. Jeg fikk tilpasset innleggssåler som har fjernet mitt ubehag i hverdagen. Jeg har kun hatt 2 møter med Martin, men jeg har fått det som skulle til for å hjelpe meg. Martin virker kunnskapsrik og behagelig. Jeg anbefaler ham gjerne.

Veldig fornøyd

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Har vært hos tre forskjellige spesialister men ingenting som hjalp på meg før jeg kom til Martin. Nå føles foten mye bedre og har ikke behov for konstante smertestillende lenger.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Martin Nsubuga undersøkte min fot i forbindelse med smerter i ankelen og hælen. Han gir gode og konstruktive råd. Jeg opplever Martin som en meget dyktig , trygg og tillitsfull lege. Snakker og forklarer for pasient på en måte som er lett forståelig . Man føler seg svært godt ivaretatt. anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig og kunnskapsrik

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

I forbindelse med smerter i ankelen, har jeg hatt en videokonsultasjon med Martin.

Han tok seg tid til å lytte, og forklarte godt.

Jeg er nå henvist til røntgen. Så snart resultatene foreligger, skal jeg ha en fysisk konsultasjon med Martin.

Det er naturlig at en videokonsultasjon medfører noen begrensninger. Jeg er likevel imponert over hvor godt han klarte å kartlegge situasjonen.

Jeg opplever ham som dyktig, kunnskapsrik og behjelpelig, og gir ham med dette mine beste anbefalinger.

Stor fagkompetanse, trygg og behagelig

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Jeg har operert begge ben for gjenstridig plantarfascitt og ervervet kort achilles som ikke har latt seg behandle med konservative metoder som såler, trykkbølgebehandling, kortisoninjeksjoner, fysioterapi, trening eller stretching.
Begge ganger har jeg fått utført gastrocnemius release, med godt resultat. Første gang på Ahus/Ski sykehus i 2013 med Martin, andre gang sommer 2020 på Ofaks med Martin.

Jeg opplever Martin som en dyktig fagperson innen sitt felt, og oppfølging både før og etter operasjonene har vært god.
Han gir gode og konstruktive råd for pasientens egen innsats i bedringsprosessen både i forkant av og etter operasjonen, som er viktig å følge for optimal effekt av behandling.

Bestilling av time direkte i kalender på hjemmeside, kort ventetid. Svarer raskt på mail, og gir utfyllende svar.