Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Telefonnummer922 28 307922 28 3 ...
Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Faglig dyktig, fleksibel og tilgjengelig

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Jeg var hos Martin første gang i juni 2020 pga akutte og store smerter i venstre ankel. Jeg hadde i mars tatt MR gjennom det offentlige som hadde oversett skaden. Han tok tak, og henvendte seg både til de som tok bildene mine samt oppdaterte fastlegen min underveis. Endte opp med operasjon hos Martin i slutten av juni, fordi han virket faglig ekstremt dyktig og kunne operere raskt som var avgjørende for meg. Tiden etter operasjonen har Martin vært enestående, ikke minst har det betydd mye å kunne snakke med Martin på video eller sende bilder av operasjonssåret ved bytting av bandasje hjemme. Martin er faglig sterk, tilgjengelig, fleksibel, og generelt en fin fyr med glimt i øyet. Kan sterkt anbefales!

Profesjonell, flink og utrolig hyggelig

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Martin opererte min venstre fot for en smertefull «Haglunds hæl» som jeg hadde hatt i årevis. Under konsultasjonen var han utrolig hyggelig å prate med, svarte på alt, hørte nøye på hva jeg sa og med god øyekontakt... utrolig deilig med en lege som faktisk bryr seg 😊😊 og er så profesjonell, og samtidig kan forklare på et forståelig nivå. Ble nøye forundersøkt av ham, samt sendt til MR og rtg, noe som var betryggende. Operasjonen gikk veldig bra, kjedelig rekonvalens (ikke hans skyld det), men ikke så vondt som jeg trodde. Resultatet er 100% bedring!! Nå står høyre fot for tur. Jeg stoler 110% på Martin 👍🏼👍🏼 En fantastisk flink ortopedisk kirurg og mann! Smilende og hyggelig med en god latter 😊

Fantastisk dyktig lege

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Martin Jervis Nsubuga opererte begge mine hæler (i henholdsvis 2004 og 2006).

Begge operasjonene har vært svært vellykket og all smerte forsvant.

Både forut for-, under operasjonsforløp- og etter operasjon fikk jeg fantastisk bra oppfølging fra Martin.

Det er med stor glede jeg anbefaler Martin til andre som har samme utfordringer med hælene sine!

Kunnskapsrik og trygg formidler.

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

En meget dyktig og god formidler. Snakker og forklarer for pasient på en måte som er betryggende og lett forståelig.