Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Telefonnummer922 28 307922 28 3 ...
Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Min erfaring med Dr. Martin Jervis Nsubuga

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Jeg kom over Dr. Martin Jervis Nsubuga online og la merke til de mange positive anmeldelsene han hadde mottatt. Derfor bestilte jeg en time med ham. Han bekreftet sin ekspertise innen knebehandling og nevnte sin erfaring med ACL-operasjoner. Etter å ha fått en ACL-riv i kneet, hadde jeg allerede skaffet en MRI-skanning. Men da vi prøvde å få tilgang til MRI fra CD-en, oppsto det problemer. Heldigvis hadde jeg også filene på en USB-pinne, men også den presenterte problemer. Grunnen til at jeg understreker dette er fordi hver minutt med private leger koster. Disse 10 minuttene, bortkastet på grunn av tekniske problemer, kostet meg.

Under møtet avslørte Dr. Nsubuga at hans hovedspesialisering var i fot- og ankelsbehandlinger – en detalj han utelot under vår første telefonsamtale. Med tanke på prisen var 2400 NOK, forventet jeg å konsultere med en ekte ekspert. Overraskende nok anbefalte han fysioterapi for min ACL-riv i stedet for kirurgi – en metode jeg tror er ineffektiv for en slik skade.

Jeg forlot hans klinikk følelse skuffet, frustrert og enda mer usikker enn da jeg kom. For å legge til min misnøye, ble vi enige om å foreta en bankoverføring siden jeg ikke hadde Vipps. Men innen en time etter at jeg dro, sendte han en melding og spurte om betalingen. Det virket som om han var mer bekymret for pengene enn mitt kne's velvære.

Jeg overveide om jeg skulle dele denne opplevelsen, men jeg mener det er avgjørende å advare andre. Ikke alle anmeldelser gir et nøyaktig bilde av tjenesten man kan motta. Som noen som ofte stoler på og stoler på nettbaserte tilbakemeldinger, var dette en nedslående åpenbaring.

I came across Dr. Martin Jervis Nsubuga online, noting the numerous positive reviews he had received. Consequently, I booked an appointment with him. He asserted his expertise in knee treatments and mentioned his experience in ACL surgeries. Having sustained an ACL tear in my knee, I had already procured an MRI scan. However, when we tried to access the MRI from the CD, we encountered issues. Fortunately, I had the foresight to also carry the files on a USB stick, but that too presented problems. The reason I emphasize this is because every minute with private doctors is costly. Those 10 minutes, wasted due to technical issues, cost me.

During our meeting, Dr. Nsubuga revealed that his main specialization was in foot and ankle treatments—a detail he omitted during our initial phone conversation. Given the fee was 2400 NOK, I expected to consult with a genuine expert. Surprisingly, instead of recommending surgery, he suggested physiotherapy for my ACL tear—a method I believe is ineffective for such an injury.

I left his clinic feeling disappointed, frustrated, and even more uncertain than when I arrived. To add to my grievances, I agreed to make a bank transfer since I didn’t have Vipps. However, within an hour of my departure, he messaged inquiring about the payment. It appeared his concern was more about the money than my knee's well-being.

I pondered whether to share this experience, but I believe it's crucial to caution others. Not all reviews are indicative of the service one might receive. As someone who frequently relies on and trusts online feedback, this was a disheartening revelation.

Tålmodig, lytter og forklarer.

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Kom omsider til en som tok seg god tid til å høre på pasienten, hva problemet er. Flink til å forklare, meget grundig, selv om jeg har mast og spurt mye i ettertid, virret frem og tilbake mellom skal skal ikke operere, tålmodig. Skal tilbake nå med et nytt problem, han nøler ikke med å rekvirere undersøkelser osv for å få klarlagt problemet. Han anbefales på det varmeste. Har du plager med beina, dra hit, her får du skikkelig og grundig utredning og hjelp. Stoler fullt og fast på denne legen når det gjelder mitt trøbbel med "undersåttene".

Grundig, faglig sterk og hyggelig

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Tar seg god tid til å undersøke, samt diskutere og forklare. Meget grundig i sin gjennomgang og fremstår svært kompetent innen sitt fagfelt. Nøler ikke med å rekvirere nødvendige undersøkelser for å få full oversikt over problemstillingen. For øvrig en blid og hyggelig lege.

Veldig godt inntrykk

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Dr Jervis Nsubuga tar seg tid til å lytte til din opplevelse og dine plager/symtpomer. Han virker seriøs, dyktig og tillitsdkapende. Jeg har vært til to konsultasjoner og er førnøyd hittil. Opplever å ha fått god hjelp og gode vurderinger. Jeg kommer til å fortsette å gå til Dr Jervis Nsubuga frem til jeg forhåpentlig er ferdigbehandlet.

Fantastisk Lege.

Lege: Martin Nsubuga Skrevet

Hyggelig Lege som går meget grundig til verks.
Terningen har ikke 7 sider, så det blir terningkast 6.