Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Telefonnummer922 28 307922 28 3 ...
Kirkeveien 61 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Fot-Ankel Kirurgiske Senter

Grundig, faglig sterk og hyggelig

Lege: Martin Jervis Nsubuga Skrevet

Tar seg god tid til å undersøke, samt diskutere og forklare. Meget grundig i sin gjennomgang og fremstår svært kompetent innen sitt fagfelt. Nøler ikke med å rekvirere nødvendige undersøkelser for å få full oversikt over problemstillingen. For øvrig en blid og hyggelig lege.

Veldig godt inntrykk

Lege: Martin Jervis Nsubuga Skrevet

Dr Jervis Nsubuga tar seg tid til å lytte til din opplevelse og dine plager/symtpomer. Han virker seriøs, dyktig og tillitsdkapende. Jeg har vært til to konsultasjoner og er førnøyd hittil. Opplever å ha fått god hjelp og gode vurderinger. Jeg kommer til å fortsette å gå til Dr Jervis Nsubuga frem til jeg forhåpentlig er ferdigbehandlet.

Fantastisk Lege.

Lege: Martin Jervis Nsubuga Skrevet

Hyggelig Lege som går meget grundig til verks.
Terningen har ikke 7 sider, så det blir terningkast 6.

God hjelp

Lege: Martin Jervis Nsubuga Skrevet

DR Martin klarte raskt å stille diagnose for mine plager og kom med gode råd og anbefalinger. Jeg fikk tilpasset innleggssåler som har fjernet mitt ubehag i hverdagen. Jeg har kun hatt 2 møter med Martin, men jeg har fått det som skulle til for å hjelpe meg. Martin virker kunnskapsrik og behagelig. Jeg anbefaler ham gjerne.

Veldig fornøyd

Lege: Martin Jervis Nsubuga Skrevet

Har vært hos tre forskjellige spesialister men ingenting som hjalp på meg før jeg kom til Martin. Nå føles foten mye bedre og har ikke behov for konstante smertestillende lenger.