Bryn legesenter AS

Munins vei 1 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn legesenter AS

Tilstedeværende, interessert, dyktig og svært nøyaktig

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Nicolas Vidal møter deg som et ekte medmenneske.
Han er nøyaktig og empatisk og han finner alltid gode løsninger. Han stiller også motspørsmål som gir egen innsikt og bredere forståelse.

Det er godt å ha en lege en virkelig stoler på, som følger deg opp grundig. Vidal er også alltid svært godt forbredt når en møter til timen.
Dette er betryggende og tillitsbyggende.

Jeg er enig i at betjeningen på telefon og i resepsjonen er dårlig og lite service-minded. Hadde jeg ikke vært så fornøyd med Vidal som fastlege hadde jeg nok byttet legesenter.

Hyggelig og effektiv lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Uakseptabelt dårlig servicenivå i mottaket. Svarer ikke på telefonen. Har gjentatte ganger opplevd manglende svar.

Hyggelig og ydmyk lege

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Nikolas Vidal er en trivelig mann og en tilsynelatende kunnskapsrik lege. Jeg føler meg trygg med ham som fagmann og som samtalepartner.

Flink og nøye

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Er veldig fornøyd med henne og har hørt flere andre som er fornøyde. Tok blodprøve på meg og sendte meg svaret på SMS dagen etter! Har aldri opplevd dette før! Er nøye i sitt arbeid og ser på en når man prater!!

Flink lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Flink lege. Lytter til deg og tar deg på alvor. Følte jeg fikk riktig behandling.Vil absolutt anbefale henne videre. Ville brukt henne som fastlege, om jeg ikke var fornøyd med den legen jeg allerede har.