Lindbjørg Holm Bahgat

Bryn Legesenter

1988

Bryn Legesenter Telefonnummer67 15 14 1067 15 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Lindbjørg Holm Bahgat er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lindbjørg Holm Bahgat

Dyktig lege

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.

Flink og seriøs

Lindbjørg har jeg hatt siden jeg var barn og har selv barn nå. Hun er kjempe dyktig og kan mye, tar pasienten på alvor. Anbefales de som ønsker å gå til en lege med lang erfaring og god tid til pasientene sine. Det eneste som er ulempen er at det er lang ventetid.

Langventing

Langventetid på time. Minimum 5 uker. Umulig å nå legen. Har forsøkt flere ganger. Anbefaler ikke legen!

Flink og kunnskapsrik

Hatt henne som fastlege i mange år. Hatt alle barna også hos henne. Veldig flink og omtenksom. Skjønner pasientens situasjon. Litt vanskelig å få time, ofte forsinkelser, men hun er da heller ikke den type lege som "kaster deg på dør" etter 5 minutter, så hun tar alle pasienter på alvor og da er det heller verdt å vente litt!

Trygg og Forståelsesfull

Kunnskapsrik lege som forstår pasientens situasjon. Flink til å stille diagnose. Villig til å ta flere utredninger hos spesialister for å komme frem til diagnoser. Positiv innstilt til behandlinger og gir gode råd som virker.
Hele familien er svært fornøyde og har hatt henne som fastlege i snart 9 år.