Lindbjørg Holm Bahgat

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Lindbjørg Holm Bahgat er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lindbjørg Holm Bahgat

Flink lege - Elendige helsesekretærer

Baghat er en utrolig dyktig, forståelsesfull og empatisk lege. Hun tar seg tid til å forstå ditt sykdomsbilde, og følger opp på en ypperlig måte. Lang ventetid for å få time, lite tilgjengelighet, og regelmessige forsinkelser veier dog noe ned.

Det desidert verste er imidlertid helsesekretærene i skranken/telefonen.
De få gangene man er syk og virkelig har behov for hjelp, er det helt fryktelig å måtte være engstelig og redd for å prate med dem. De er snørrhovne, respektløse og direkte frekke. Jeg håper at driftledelsen tar oppgjør med denne ukulturen, for Baghat er en suveren lege. Det er dog ikke verdt den respektløsheten man må gjennomgå for å komme frem til henne.

Dyktig lege

Har vært hos henne i flere år. Til å stole på. Det tar dessverre lang tid å få time.

Servicen for øvrig ved legekontoret er elendig, nesten umulig å komme gjennom på telefon, og de har ofte en litt uvennlig tone.

Fantastisk lege som stiller diagnosen over tlf hvis noe er alvorlig galt. Tar sine pasienter
på alvor. Undersøker nøye. En meget dyktig lege. Terningkast seks.

Flink lege som lytter og henviser deg videre

En lege som lytter til pasienten. Byttet henne mot Aukrust noe som jeg angret på ved første møte med Aukrust. Grunnen til jeg byttet var sure og meget frekke sekretærer ved senteret der Bahgat jobber. Byttet tilbake til Bahgat . Må tåle ufordragelige sekretærer når Bahat er flink.

Dyktig lege

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.