Lindbjørg Holm Bahgat

Autorisasjon (1988)

Lindbjørg Holm Bahgat er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lindbjørg Holm Bahgat

Meget bra

Baghat er veldig flink til og lytte, og hun er flink til og henvise til spesialister hvis hun ikke finner ut av dette selv. En lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Dårlig

Dr. Bahgat er lite tilstede, alltid forsinket og vanskelig å få tak i. Legesekretærerene er i seg selv et sorgens kapittel.

Omsorgsfull og fantastisk lege.

Fantastisk lege som stiller diagnose over telefon om nødvendig. Lytter og tar meg på alvor. Omsorgsfull og handle kraftig. Meget fornøyd. Anbefales på det sterkeste.

Utilgjengelig og frekke legesekretærer

Trenger du en fastlege du aldri får tak i? Da er Bahgat legen for deg. Ventetiden på konsultasjon er minimum 2 måneder. Trenger du akutt time kan du sitte i telefonkø fra klokken 08:00 til 10:00 og bli møtt i telefonen av en smågretten og frekk legesekretær som omsider kan gi deg en akutt time to-tre dager senere. Når du endelig kommer dit på tiden til din time må du forvente å sitte ca. en time på venteværelset før du kommer inn til en lege som ikke har tid til å snakke med deg. Henvisning og prøvesvar må du purre på dersom du vil høre noe som helst. Vi har ventet en uke på henvisning, men har ikke hørt noe enda. Dette på tross av purring på telefon (to timer av livet man aldri får tilbake). Vi har byttet til en annen fastlege og gleder oss masse til nye legeeventyr på et annet legesenter. Lykke til på reisen, vi sees aldri igjen..

Flink lege - Elendige helsesekretærer

Baghat er en utrolig dyktig, forståelsesfull og empatisk lege. Hun tar seg tid til å forstå ditt sykdomsbilde, og følger opp på en ypperlig måte. Lang ventetid for å få time, lite tilgjengelighet, og regelmessige forsinkelser veier dog noe ned.

Det desidert verste er imidlertid helsesekretærene i skranken/telefonen.
De få gangene man er syk og virkelig har behov for hjelp, er det helt fryktelig å måtte være engstelig og redd for å prate med dem. De er snørrhovne, respektløse og direkte frekke. Jeg håper at driftledelsen tar oppgjør med denne ukulturen, for Baghat er en suveren lege. Det er dog ikke verdt den respektløsheten man må gjennomgå for å komme frem til henne.