Ola Hougsnæs Naalsund

1 person

Ola Hougsnæs Naalsund er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ola Hougsnæs Naalsund

Imøtekommende og trygg

Kunnskapsrik og trygg fastlege med grundige undersøkelser der jeg føler meg godt ivaretatt. Fint med ultralyderfaring, det har spart meg for ekstra tur til sykehuset for sjekk. Han fremstår som en veldig allsidig lege som setter meg som psient i fokus og er god til å komme med fornuftige tiltak jeg selv kan prøve for å bedre situasjonen. Takk!!

Dyktig!!

Godt fornøyd på Bryn og hos Ola Naalsund. Har allerede fått flere nære tol å bytte til han. Jeg får meget god oppfølgning og han er svært tilgjengelig. Svarer stort sett samme dag eleler maks dagen etter. Hyggelig også

Godt fornøyd

Jeg er godt fornøyd med denne legen, han er kunnskapsrik, effektiv og hyggelig. Kan fint anbefales videre.

Trygg og faglig sterk

Veldig overrasket over de vurderingene jeg leser her. Jeg opplever dr. Naalsund som tilgjengelig, faglig god og hyggelig. Vil absolutt anbefale han til mine nærmeste.

Fantastisk lege!!

Det er sjelden jeg skriver steder som dette, men dr Naalsund fortjener virkelig skryt for jobben han gjør som lege. Han er enormt dyktig faglig og kombinerer dette med en uvanlig god menneskelig side. Jeg fikk både nødvendig helsehjelp (etter flere år med plager var det Olas nysgjerrighet og kunnskap som endelig hjalp meg) og jeg har følt meg sett og hørt under alle konsultasjonene hos han. Pluss for god humor!! I tillegg får jeg alltid akutttime på dagen og ila få dager ved mindre prekære behov.

Kan ikke se for meg en bedre lege og han anbefales på det varmeste.