Julie Hjorth Wang

Tlf: 67 15 14 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Julie Hjorth Wang er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Julie Hjorth Wang

Hører på pasientene

Liker at hun hører på pasienten og man kan komme med forslag til eksempel medisiner, ( kom med forslag til krem til min datter for eksem, var ikke noe problem å fikse den.) fikk også super oppfølging når datteren vår havnet på sykehuset, hun ringte 2 ganger etterpå bare for å høre at vi hadde det bra. Vil anbefale henne videre, men litt venting på å få tatt blodprøver...

Feil etter feil

Hun har gjentatte ganger ikke klart å skrive ut riktig resept på medisin som jeg må bruke fast. Klarer ikke å få med seg fra gang til gang at medisinene skal være på blå-resept. Det vil koste meg flere tusen kroner!

Burde være en helt elementær og vanlig oppgave.

Hyggelig og effektiv lege

Uakseptabelt dårlig servicenivå i mottaket. Svarer ikke på telefonen. Har gjentatte ganger opplevd manglende svar.

Flink og nøye

Er veldig fornøyd med henne og har hørt flere andre som er fornøyde. Tok blodprøve på meg og sendte meg svaret på SMS dagen etter! Har aldri opplevd dette før! Er nøye i sitt arbeid og ser på en når man prater!!

Flink lege

Flink lege. Lytter til deg og tar deg på alvor. Følte jeg fikk riktig behandling.Vil absolutt anbefale henne videre. Ville brukt henne som fastlege, om jeg ikke var fornøyd med den legen jeg allerede har.