Julie Hjorth Wang

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Tlf: 67 15 14 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Julie Hjorth Wang er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Julie Hjorth Wang

Grei lege, men elendig service ellers

Når man ringer på morgenen etter akutt time og man ender opp og måtte ringe rundt 90 ganger for å komme igjennom på telefon, fordi hver gang man ringer er det opptatt. Regner med at flere folk bare gir opp å ringe, når man alltid kommer til opptatt på telefonen. Når jeg til slutt kommer igjennom etter 90 forsøk på å ringe, så har det selvsagt gått en 50 minutter og det er ikke mulig og ta inn til akutt time idag, så de setter meg opp dagen derpå.
Det er helt sjukt! Elendig service! Sure grettene helsesekritær som jobber der.
Julie er en flink lege og har kort ventetid hvis man ringer for å bestille en vanlig time, da får man som regel time uka etter.

Fantastisk

Min fastlege er fantastisk de gangene jeg har hatt behov for hjelp har det vært strålende. Etter et kutt i fingeren nylig skifter jeg bandasje der. Hun har sett på såret og gitt råd Så jeg er 100 prosent fornøyd. Også veldig bra service de gangene jeg har ringt dit

Kjølig og arrogant

Elendig på å svare telefonen.
Mangler empati og service - har ikke fått den hjelp som var forventet. Virker uinteressert. Ingen oppfølging.
Anbefales ikke.

lege bra, mottak kjempedårlig

skal du ringe? glem det! enten tar ingen telefon eller telefon er opptatt.
legen selv er i orden, likevel vi måtte "klage" for å få resultatene fra bloodprøvene, men etter en liten "samtale" får man nå informasjoner man trenger.
likevel er service et fremnedord - finnes dessverre ikke i mottakk.
drar du dit uten avtale må du vente timevis, vil du ringe for å få en avtale så ring flere dager uten å få tak i en.
er der flere linjer? sikkert, men ikke for pasienter

Hører på pasientene

Liker at hun hører på pasienten og man kan komme med forslag til eksempel medisiner, ( kom med forslag til krem til min datter for eksem, var ikke noe problem å fikse den.) fikk også super oppfølging når datteren vår havnet på sykehuset, hun ringte 2 ganger etterpå bare for å høre at vi hadde det bra. Vil anbefale henne videre, men litt venting på å få tatt blodprøver...