Julie Hjorth Wang

Tlf: 67 15 14 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Julie Hjorth Wang er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Julie Hjorth Wang

Fantastisk

Min fastlege er fantastisk de gangene jeg har hatt behov for hjelp har det vært strålende. Etter et kutt i fingeren nylig skifter jeg bandasje der. Hun har sett på såret og gitt råd Så jeg er 100 prosent fornøyd. Også veldig bra service de gangene jeg har ringt dit

Kjølig og arrogant

Elendig på å svare telefonen.
Mangler empati og service - har ikke fått den hjelp som var forventet. Virker uinteressert. Ingen oppfølging.
Anbefales ikke.

lege bra, mottak kjempedårlig

skal du ringe? glem det! enten tar ingen telefon eller telefon er opptatt.
legen selv er i orden, likevel vi måtte "klage" for å få resultatene fra bloodprøvene, men etter en liten "samtale" får man nå informasjoner man trenger.
likevel er service et fremnedord - finnes dessverre ikke i mottakk.
drar du dit uten avtale må du vente timevis, vil du ringe for å få en avtale så ring flere dager uten å få tak i en.
er der flere linjer? sikkert, men ikke for pasienter

Hører på pasientene

Liker at hun hører på pasienten og man kan komme med forslag til eksempel medisiner, ( kom med forslag til krem til min datter for eksem, var ikke noe problem å fikse den.) fikk også super oppfølging når datteren vår havnet på sykehuset, hun ringte 2 ganger etterpå bare for å høre at vi hadde det bra. Vil anbefale henne videre, men litt venting på å få tatt blodprøver...

Feil etter feil

Hun har gjentatte ganger ikke klart å skrive ut riktig resept på medisin som jeg må bruke fast. Klarer ikke å få med seg fra gang til gang at medisinene skal være på blå-resept. Det vil koste meg flere tusen kroner!

Burde være en helt elementær og vanlig oppgave.