Julie Hjorth Wang

Bryn Legesenter AS
Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Julie Hjorth Wang er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Julie Hjorth Wang

Flink og omsorgsfull lege!

Mitt første møte med Julie ble møtt med et smil og et spørsmål om hva hun kunne hjelpe med meg. Hun hadde tid til å høre på meg, hun lyttet, og var ikke et snev av dårlig tid. Jeg følte meg ikke til bry, slik jeg har følt andre steder. Hun er blid, hun lytter og er faglig dyktig. Anbefales!

Lyttende og empatisk

Julie har vært min beste fastlege noen gang, hun lytter, tar deg på alvor, forhaster seg ikke og man får følelsen av at hun virkelig ønsker deg det beste. Anbefales virkelig!! Eneste er elendig tilgjengelighet på tlf for å bestille time..

En utrolig dyktig lege

Faglig oppdatert og flink. Behagelig, empatisk og lyttende. Her føler man seg godt ivaretatt som pasient.

Dette er en lege som er genuint interessert i pasientene sine, og at de skal ha best mulig behandling. De problemstillingene hun ikke kan/klarer å løse sender hun videre/søker råd hos andre.

Dette er en fastlege for alle. Hun kommuniserer godt med mennesker i alle aldre.

Har aldri hatt en fastlege jeg har følt meg tryggere på (hun er fastlege for hele familien).

Oppleves ikke som at hun har overbelegg på timer, man får time raskt, og hun følger opp.

Det som er virkelig trist er at legesekretærene til tider er sterkt preget av stress e.l., for de også er egentlig veldig hyggelige, men kan til tider oppleves som krasse og korte på bl.a. telefonen.

At det er ventetid på telefonen kan jo ha en sammenheng med beliggenheten. I nærområdet bor det ca 18.000 andre mennesker, og Bryn Legesenter ligger midt i "gryta". Men det har aldri vært et problem å få tak i henne pr. tlf; har hun ikke tid, ringer hun opp så fort hun har anledning.

Anbefales virkelig på det sterkeste.

Dyktig lege på forkastelig legesenter

Julie er en flott person, med forståelse og god kompetanse.

Dessverre hører hun ikke hjemme på Bryn. Damene i resepsjonen er både frekke og avvisende å forhindrer pasient og lege kommunikasjon utover oppsatte timer. Å måtte krangle for å få lov til å legge igjen en beskjed, er mer enn hva jeg har mestret så personlig våger jeg ikke lenger å kontakte fastlegen min, utover avtalte lege-timer.

Empatisk og samvittighetsfull

Julie er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang! Hun er god på å lytte, empatisk og samvittighetfull i både behandling, oppfølging og henvisning når det er behov for det. Hun er løsningsorientert. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient.