Geithus Helsesenter

Geithus Legekontor Geithusveien 9 3360 Geithus

Siste vurderinger av behandlere ved Geithus Helsesenter

Svaert dàrlig pà kommunikasjon

Lege: Giovanni Ruiz Palma Skrevet

Pà vegne av min far har jeg bedt, GJENTATTE ganger, om à fà informasjon angàende en söknad. Den informasjonen har uteblitt.
Ruiz Palma har ogsà pàstàtt at han ikke hadde de nödvendige papierene for à legge inn söknaden. Det viser seg at han har vaert i besittelse av disse i minst en uke.
Jeg er ikke veldig imponert og bekymret for hvordan det skal gà videre.

Kunnskapsrik

Lege: Giovanni Ruiz Palma Skrevet

Dyktig lege om du har en sykdom som er synlig.
Da får du et plaster og Paracet . Har du flere så sender han deg rundt men får ikke riktige svar.
Du må gjøre som HAN sier.

Ros

Lege: Giovanni Ruiz Palma Skrevet

Dyktig og god til å kommunisere veit hva han gjør. rask henvising og tar saken med alvor. Er veldig rask med å komme med konklusjoner. Ringer samma dag og er rask og ha time hos han. Takker for god service

Utmerket lege

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Vi har stor tillitt til denne legen. Vi er evig takknemlig for helsehjelpen han sørget for da vår datter ble syk. Han jobbet etter føre-var prinsippet og "kranglet" seg til sykehusinnleggelse, som viste seg å være helt nødvendig. Han tok vår bekymring på alvor, utviste stor omsorg og sto støtt i egne faglige vurderinger overfor sykehuset. Anbefales på det varmeste.

Lite interessert.

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Denne legen er ikke interessert i å høre på pasienten. Trekker slutninger og viker ikke fra dette selv om det viser seg å være feil. Selvgod og sta. Sender ikke pasienten til spesialist da han vet best selv. For de som er glad i vanedannende smertestillende er han et funn av en lege. Det passet ikke meg. Bruker kun have konsultasjon tiden, og knapt nok det. Glad jeg har byttet lege etter tre bortkastede år hos dr. Gulam.