Geithus Helsesenter

Geithus Legekontor Geithusveien 9 3360 Geithus

Siste vurderinger av behandlere ved Geithus Helsesenter

Fantastisk dyktig og god lege

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Dr Nabi besitter alle de egenskaper jeg har behov for. Analytisk, oppmerksom, lyttende og kunnskapsrik. Jeg er pasient og når jeg er i behov for hjelp stiller han opp, hjelper meg og gir meg en god hverdag. Han har fokus på å gi meg en bedre hverdag. Jeg blir aldri skuffet. I tvprogrammet "Hva feiler det deg" skapes et inntrykk av at legen kan erstattes med internettsøk og god fantasi. Sannheten er at legen besitter kunnskapen, jeg trenger en god fastlege som kan fortelle meg veien til en god helse. Min fastlege er verd å lytte til.

Lite forståelsesfull

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Han hører ikke på hva pasienten har å si. Meget sta individ. Vanskelig å komme igjennom han da han har allerede trukket sine egne konklusjoner.

Trygg, kunnskapsrik og tar seg tid

Lege: Giovanni Ruiz Palma Skrevet

Trygg og god lege som tok seg tid til å høre på meg, gjorde grundige undersøkelser og vurderinger. Fikk time samme dag da det hastet, ble tatt på alvor. Veldig hyggelig og behagelig å være hos.

Flink, men blir fort lei av pasienter med langvarende problemer?

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Byttet til ghulam i starten av 2020. Mitt førsteintrykk var at han tok meg seriøst, og forstod situasjonen min. Men etterhvert så falt den gode tonen bort, og det virket som han bare var mer interessert i å bli ferdig, gjenta det han hadde sagt sist time, uten å høre eller prøve å forstå at situasjonen hadde endret seg. ble etterhvert også hånlig i tonen da jeg spurte han angående behandlinger for problemene. helt umulig å avtale bruk av medisiner, da han sier en ting, og skriver på pakken en annen, og husker ikke det til neste gang, og du ender opp med å få "kjeft". føler jeg har gitt han mer en nok sjangser. kanskje for de med varierende problemer er han bra?

Svaert dàrlig pà kommunikasjon

Lege: Giovanni Ruiz Palma Skrevet

Pà vegne av min far har jeg bedt, GJENTATTE ganger, om à fà informasjon angàende en söknad. Den informasjonen har uteblitt.
Ruiz Palma har ogsà pàstàtt at han ikke hadde de nödvendige papierene for à legge inn söknaden. Det viser seg at han har vaert i besittelse av disse i minst en uke.
Jeg er ikke veldig imponert og bekymret for hvordan det skal gà videre.