Geithus Helsesenter

Geithus Legekontor Geithusveien 9 3360 Geithus

Siste vurderinger av behandlere ved Geithus Helsesenter

Ikke spesielt bra

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Jeg kom til Nabi med diffuse smerter, og følte forsåvidt at jeg ble tatt på alvor. Allikevel var saken fort avgjort, og på tross av negative prøver på infeksjon fikk jeg skrevet ut antibiotika. Hele saken fremstår som svært rutinepreget, og jeg fikk ingen tips om hva jeg skulle gjøre dersom det ikke ga seg. Svaret på om det var en god idé å ta antibiotika når det ikke er påvist infeksjon var noe i retning "tja". Alt i alt føles dette legebesøket som bortkastet tid og penger, og jeg har definitivt fått bedre hjelp andre steder.

Beste legen jeg har hatt gjennom hele livet

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Valgte Nabi som min nye fastlege etter at jeg flyttet til Vikersund, Mitt første besøk er bestandig det viktigste, jeg som er rusmisbruker blir ofte ikke tatt seriøst eller behandlet som en "normal" pasient ville blitt. Nabi fulgte med på hva jeg fortalte, så meg i øynene og var oppriktig interessert i hvordan jeg hadde det, fikk hjelp øyeblikkelig og et løfte om at vi sammen skulle finne ut av hva som skulle til for at jeg har det bra når han hadde lest seg opp i min journal når han fikk den av min forrige elendige fastlege. Gleder meg til neste besøk, kan varmt anbefales, skjønner ikke innlegget som bruker har lagt inn om at han var uinteressert og ikke kunne anbefales.Takk Nabi

Ingen god lege

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Tok meg aldri seriøst, hørte ikke på meg, fikk en følelse av å bli "overkjørt"
Ingen lege jeg vil anbefale!

God og rask lege

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Byttet lege til denne etter at den andre legen var ekstremt byråkratisk og de bar nesten umulig og komme inn og ventetider på 2 timer ved oppmøte til time. Det ble en ny verden da jeg fikk denne fastlegen, aldr ventetid, aldri noe spørsmål om ikke å forsøke annet, sendes videre til spesialstyrker osv. Bra !

Topp lege!

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Kjempefornøyd med denne legen.har vært plaget med allergi i over 20 år.men etter 1besøk så fikk jeg rett medisin.er nå 100% fri for allergien som har vært en stor plage.Takk :)