Ghulam Khan Nabi

Autorisasjon (2001)

Geithus Helsesenter Telefonnummer32 78 10 3332 78 10 ...
Geithus Legekontor Geithusveien 9 3360 Geithus
Ghulam Khan Nabi er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Ghulam Khan Nabi

Fantastisk dyktig og god lege

Dr Nabi besitter alle de egenskaper jeg har behov for. Analytisk, oppmerksom, lyttende og kunnskapsrik. Jeg er pasient og når jeg er i behov for hjelp stiller han opp, hjelper meg og gir meg en god hverdag. Han har fokus på å gi meg en bedre hverdag. Jeg blir aldri skuffet. I tvprogrammet "Hva feiler det deg" skapes et inntrykk av at legen kan erstattes med internettsøk og god fantasi. Sannheten er at legen besitter kunnskapen, jeg trenger en god fastlege som kan fortelle meg veien til en god helse. Min fastlege er verd å lytte til.

Lite forståelsesfull

Han hører ikke på hva pasienten har å si. Meget sta individ. Vanskelig å komme igjennom han da han har allerede trukket sine egne konklusjoner.

Flink, men blir fort lei av pasienter med langvarende problemer?

Byttet til ghulam i starten av 2020. Mitt førsteintrykk var at han tok meg seriøst, og forstod situasjonen min. Men etterhvert så falt den gode tonen bort, og det virket som han bare var mer interessert i å bli ferdig, gjenta det han hadde sagt sist time, uten å høre eller prøve å forstå at situasjonen hadde endret seg. ble etterhvert også hånlig i tonen da jeg spurte han angående behandlinger for problemene. helt umulig å avtale bruk av medisiner, da han sier en ting, og skriver på pakken en annen, og husker ikke det til neste gang, og du ender opp med å få "kjeft". føler jeg har gitt han mer en nok sjangser. kanskje for de med varierende problemer er han bra?

Utmerket lege

Vi har stor tillitt til denne legen. Vi er evig takknemlig for helsehjelpen han sørget for da vår datter ble syk. Han jobbet etter føre-var prinsippet og "kranglet" seg til sykehusinnleggelse, som viste seg å være helt nødvendig. Han tok vår bekymring på alvor, utviste stor omsorg og sto støtt i egne faglige vurderinger overfor sykehuset. Anbefales på det varmeste.

Lite interessert.

Denne legen er ikke interessert i å høre på pasienten. Trekker slutninger og viker ikke fra dette selv om det viser seg å være feil. Selvgod og sta. Sender ikke pasienten til spesialist da han vet best selv. For de som er glad i vanedannende smertestillende er han et funn av en lege. Det passet ikke meg. Bruker kun have konsultasjon tiden, og knapt nok det. Glad jeg har byttet lege etter tre bortkastede år hos dr. Gulam.