Ghulam Khan Nabi

Tlf: 32 78 10 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ghulam Khan Nabi er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Ghulam Khan Nabi

Både og

Jeg har hatt Ghulam som fastlege i en del år.
Jeg er spesielt fornøyd med at han satte seg godt inn i min situasjon, leser notater før jeg kommer, og var effektiv.
På dagligdagse legebehov, følte jeg meg helt trygg på at Ghulam ga meg rett behandling.
Kort ventetid - som regel samme dag, og han er i rute, slik at man ikke bruker mye tid på venterommet.
Jeg valgte likevel å bytte til en annen fastlege i samme kommune, primært fordi jeg følte at jeg måtte mase for å få behandling som andre spesialister hadde påpekt at jeg trenger.

Imøtekommende og trygg

I utgangspunktet var jeg en sunn 60-åring når jeg vinteren 2009 møtte min nye fastlege, Dr. Nabi. Riktignok var min energi en tid blitt dårligere. Allerede ved mitt første besøk tok min nye lege grep som førte til sykehussjekk og påfølgende operasjon. Legens årvåkenhet viste seg kritisk viktig, og hans oppfølging har i ettertid vært enestående. Min erfaring er at denne legen tar seg tid til både å lytte og forklare.
Kan anbefale Dr. Ghulam Khan Nabi på det varmeste

Hyggelig, pedagogisk og effektiv

vi hadde vår datter til akutttime for å få bekreftet lymfeknuter. Han tok godt i mot oss, stilte gode og tydelige spørsmål. Tok seg god tid til å forklare hva dette var, hvordan det oppstod og visste illustrasjoner av kroppen for å forklare. Positiv opplevelse!

Dyktig og imøtekommende

Både ungene mine og jeg har fått god hjelp av Ghulam Khan Nabi i flere sammenhenger. Lytter og følger opp

Kulturforskjell - mann kontra kvinne

Mitt første møte med denne legen var helt topp - kjapt inn og kjapt ut. Det var når symptomene begynte å bli diffuse, og det ikke lenger holdt å skrive ut antibiotika -som forøvrig er hans svar på det meste - at utfordringen meldte seg. Jeg ble avfeid med et "bare" på mine symptomer, ble ikke tatt seriøst, og tilbakemeldingen var at "det spiller ingen rolle om jeg som fastlege tror på deg eller ikke, du har jo bare ....." svært useriøs.
Så kommer min mann til samme lege med samme symptomer og samme lidelse - da settes himmel og jord i bevegelse og han blir tatt veldig på alvor. Dette er en gjennomgående problem for denne legen - kan det være kulturen han kommer fra som gjør det - mann er viktig, kvinner ikke så mye? Jeg bare spør

Ikke spesielt bra

Jeg kom til Nabi med diffuse smerter, og følte forsåvidt at jeg ble tatt på alvor. Allikevel var saken fort avgjort, og på tross av negative prøver på infeksjon fikk jeg skrevet ut antibiotika. Hele saken fremstår som svært rutinepreget, og jeg fikk ingen tips om hva jeg skulle gjøre dersom det ikke ga seg. Svaret på om det var en god idé å ta antibiotika når det ikke er påvist infeksjon var noe i retning "tja". Alt i alt føles dette legebesøket som bortkastet tid og penger, og jeg har definitivt fått bedre hjelp andre steder.

Beste legen jeg har hatt gjennom hele livet

Valgte Nabi som min nye fastlege etter at jeg flyttet til Vikersund, Mitt første besøk er bestandig det viktigste, jeg som er rusmisbruker blir ofte ikke tatt seriøst eller behandlet som en "normal" pasient ville blitt. Nabi fulgte med på hva jeg fortalte, så meg i øynene og var oppriktig interessert i hvordan jeg hadde det, fikk hjelp øyeblikkelig og et løfte om at vi sammen skulle finne ut av hva som skulle til for at jeg har det bra når han hadde lest seg opp i min journal når han fikk den av min forrige elendige fastlege. Gleder meg til neste besøk, kan varmt anbefales, skjønner ikke innlegget som bruker har lagt inn om at han var uinteressert og ikke kunne anbefales.Takk Nabi

Ingen god lege

Tok meg aldri seriøst, hørte ikke på meg, fikk en følelse av å bli "overkjørt"
Ingen lege jeg vil anbefale!

God og rask lege

Byttet lege til denne etter at den andre legen var ekstremt byråkratisk og de bar nesten umulig og komme inn og ventetider på 2 timer ved oppmøte til time. Det ble en ny verden da jeg fikk denne fastlegen, aldr ventetid, aldri noe spørsmål om ikke å forsøke annet, sendes videre til spesialstyrker osv. Bra !

Topp lege!

Kjempefornøyd med denne legen.har vært plaget med allergi i over 20 år.men etter 1besøk så fikk jeg rett medisin.er nå 100% fri for allergien som har vært en stor plage.Takk :)