Geir Henanger AS

Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Geir Henanger AS

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Geir Jensen Henanger Skrevet

Den beste fastlegen man kan ha. Hele familien min - inklusiv søsken, foreldre og besteforeldre, har han som fastlege og vi alle er superfornøyd. Kunnskapsrik, tar deg på alvor og lytter til deg. Han er oppdatert på et bredt felt og det føles trygg å komme til han med medisinske problemer. Opplever at en tas på alvor hver gang. Virkelig å anbefale.

I tillegg er de to damene som jobber i resepsjonen hyggelige og flinke:-).

Kompetent, grundig, vennlig

Lege: Geir Jensen Henanger Skrevet

Tar seg tid og lytter. Leser seg opp og har et klart ønske om å hjelpe. Ærlig. Pålitelig. Travel men tilgjengelig.

Bedre enn deg!

Hei
Jeg har nok engang møtt en lege som ikke har spurt meg hvordan jeg har det, ved første møte, er så lei at dere ikke går litt tilbake til selve lege yrket der det handler om tilitt og det å lytte på pasienter. Helt sikkert flink men jeg er nødt for å ha en lege som gidder å ta tak i noen enkle spørsmål. Da hadde 20%sluppet å bli sendt videre i systemet til dps etc.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Styr unna

Lege: Geir Jensen Henanger Skrevet

Kan ikke forstå hvordan denne legen har fått så mange gode tilbakemeldinger, det kjenner jeg meg ikke igjen i. Mer arrogant og egosentrisk lege skal du lete lenge etter...

Regn med hvert fall 1 times venting når du skal hit, og ikke forvent å få spesiell god hjelp når du først kommer inn heller. Virker ikke som om han har lest journalen eller timebestillingen din før man kommer inn. De gangene jeg har vært inne hos han har jeg nesten ikke kommet til ordet, han liker visst å høre sin egen stemme så godt.

Dersom du er gravid, ville jeg styrt unna! Bestilte time for første svangerskapskontroll, men da jeg kom dit brukte han mesteparten av tiden på å snakke om da han var lege i Danmark og hvor mange friske dødfødte barn som ble født på overtid. I tillegg så tok han ingen blodprøver, fikk ikke Helsekort for gravide og på toppen av det hele så fikk jeg regning i posten etterpå. Dette til tross for at alle kontroller relatert til svangerskap er lovpålagt gratis for den gravide. Klagde inn til legekontoret i håp om at det bare var en feil, men de påstår at min time ikke var dekket av den ordningen. Forstå det den som kan. Jeg bytta hvert fall lege umiddelbart etter det. Det var dråpen som fikk det til å renne over.

Beste legen

Lege: Geir Jensen Henanger Skrevet

Føler meg godt tatt vare på og tar seg tid til å lytte og forklare.
Tar meg og mine på alvor.
Føler meg rett og slett skikkelig trygg på å ha han som fastlege.
Litt lang ventetid men det er han absolutt verdt! Elsker damene i resepsjonen også. Liker spesielt at de har litt humor og Glimt i øyet :)