Geir Jensen Henanger

Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Geir Jensen Henanger er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Jensen Henanger

Aldri møtt han

Har hatt Henanger som min fastlege i noen måneder og hadde et par legebesøk, men ingen av de involverte han. Den ene gangen ringte jeg kl 8 på mandag og fikk beskjed om at det var fullbooket ut uken.

Vil derfor ikke anbefale Henanger til noen som er akutt syk.

En middelmådig lege

Henanger viser lite interesse og sympati, men heller veldig profesjonell. Så blir det opp til hver enkelt å vurdere hvorvidt en liker stilen. Ventetiden er veldig lang.

Flink,lytte, ansvarlig

Veldig flinke lege Jeg er veldig fornøyd med ham. Han gi god tiden til pasienter og sende videre til spesialist hvis han vurderer at det er beste for pasienten. Jeg er 100% sikker på at jeg komme til å beholde ham i mange år igjen. Selv om jeg flytter 2 timer fra Stavanger, foretrekker jeg å beholde ham. Har hatt flere lege i landet og synes at han er den som jeg er mest fornøyd med. Litt ventetiden av og til men i de siste de har blitt flinkere og de fleste går på tiden. Veldig snill og profesjonell medhjelpere.

Engasjert, lyttende, troverdig, tillitsvekkende, tar aksjon, følger opp med time eller telefon SMS dersom f.eks medisine

lege Tillitsvekkende, fin personlighet. Engasjert personale som man føler jobber for pasienten. Forekommende og blide

Trygg

Geir Henanger er en solid lege. Han scorer fullt ut på fag - så vidt en lekmann kan dømme. Hva angår omsorg, er han et steinansikt. Men han gir mye av seg selv når du treffer han på en god dag, hvor han har tid til deg. Dette er en streng doktor, som tar dine fysiske lidelser på alvor. Han er, som kanskje leger flest, best på disse. Psykiske lidelser passer ikke hans systematikk like bra. Ellers er kontordamen utrolig hyggelig, ventetiden, telefontiden, og alt annet forferdelig.