Geir Jensen Henanger

Tlf: 51 59 96 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Jensen Henanger er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Jensen Henanger

Aldri møtt han

Har hatt Henanger som min fastlege i noen måneder og hadde et par legebesøk, men ingen av de involverte han. Den ene gangen ringte jeg kl 8 på mandag og fikk beskjed om at det var fullbooket ut uken.

Vil derfor ikke anbefale Henanger til noen som er akutt syk.

En middelmådig lege

Henanger viser lite interesse og sympati, men heller veldig profesjonell. Så blir det opp til hver enkelt å vurdere hvorvidt en liker stilen. Ventetiden er veldig lang.

Flink,lytte, ansvarlig

Veldig flinke lege Jeg er veldig fornøyd med ham. Han gi god tiden til pasienter og sende videre til spesialist hvis han vurderer at det er beste for pasienten. Jeg er 100% sikker på at jeg komme til å beholde ham i mange år igjen. Selv om jeg flytter 2 timer fra Stavanger, foretrekker jeg å beholde ham. Har hatt flere lege i landet og synes at han er den som jeg er mest fornøyd med. Litt ventetiden av og til men i de siste de har blitt flinkere og de fleste går på tiden. Veldig snill og profesjonell medhjelpere.

Engasjert, lyttende, troverdig, tillitsvekkende, tar aksjon, følger opp med time eller telefon SMS dersom f.eks medisine

lege Tillitsvekkende, fin personlighet. Engasjert personale som man føler jobber for pasienten. Forekommende og blide

Trygg

Geir Henanger er en solid lege. Han scorer fullt ut på fag - så vidt en lekmann kan dømme. Hva angår omsorg, er han et steinansikt. Men han gir mye av seg selv når du treffer han på en god dag, hvor han har tid til deg. Dette er en streng doktor, som tar dine fysiske lidelser på alvor. Han er, som kanskje leger flest, best på disse. Psykiske lidelser passer ikke hans systematikk like bra. Ellers er kontordamen utrolig hyggelig, ventetiden, telefontiden, og alt annet forferdelig.

God kunnskap

Vi har hatt ham som lege i mange år etter hvert, og hele familien går "til Geir". På minussiden er tidsbruken: ja, det er ventetid ut over det jeg setter pris på, selv om jeg faktisk har time på morgenen. Men på den andre side så er det jo og jeg som gjør at nestemann må vente - for han bruker så lang tid vi trenger, og ferdig med det. Han er kjempeflink (!) med ungene. Snakker til dem - og forklarer dem underveis. Mulig han kan få noe trekk for mye pjatt - det er noe detaljert og til tider for mye snikksnakk i sakene. Men jeg opplever at han kan mye, han lytter og er ikke redd for å annerkjenne alternative behandlingsmetoder som f.eks kiropraktor.

Damene på kontoret er flotte damer, men hun som er dansk (!) skal aldri få ta en blodprøve på barna mine igjen - det var rett og slett traumatisk. På meg har det aldri vært noe problem. Hvis det blir aktuelt på barna igjen, så ber vi om henvisning til sykehuset. Alt i alt en lege vi er godt fornøyd med.

Fantastisk lege!

Jeg byttet til Geir for rundt 10 år siden, og har aldri vært mer fornøyd med valg av fastlege. Han tar seg god tid, er veldig profesjonell, samtidig som han kan vise personlig forståelse og medfølelse for problemer som måtte oppstå. Dette er en lege jeg stoler 100% på, og ville anbefalt til alle jeg kjenner. Resepsjonistene og assistentene er også to fantastiske damer, som alltid er imøtekommende og dyktige. Det eneste negative må være som flere andre skriver, ventetiden. Her burde de fått et system som gjør det enklere for den enkelte å vite hvor lenge man skal vente. Ang telefontid ser jeg ikke på dette som et problem, da det er svært enkelt å få time via sms.

Topp karakter til legen

En lege som bryr seg om deg

Jeg har fått svært god oppfølging av denne legen og kan anbefale ham på det sterkeste. Ventetiden på venteværelset er verdt det - fordi man får skikkelig hjelp. En hjelp hadde vært å bli fortalt hvor mange som er foran deg når du ankommer slik at du vet om du har litt tid til å f. eks ta en telefon mens du venter.

Igjen vil jeg påpeke at legen får ternings kast 6 av meg.

Gjennomsnittlig

Fornøyd med legen til tider og andre ikke. Ofte tok han seg god tid til å lytte og finne "problemet", andre ganger hadde han hastverk og følte bare at jeg kastet bort tid og penger. Det var to resepsjonister, hun ene klarte aldri å ta blodprøver på første forsøk, noe som irriterte meg stadig. Da hun andre tok over, klarte hun det med en gang - flere ganger. Lang ventetid for å komme til.

En skikkelig fastlege

Denne legen har tid når det trengs tid. Kan være lang ventetid på venterommet, godt å være forberedt på det. Ingenting negativt.

Lite tilgjengelig og dårlig komunikasjon

Overfladisk og møter ikke meg som pasient i en helhetlig tanke... Kriser og kroniske lidelser setter oss ut i blandt og da er det greit om en slipper å gå mange rundet før en kommet til poenget..å det at en uansett hva det gjelder må ha en ordinær time selv om en bare sjal ha en henvisning eller legeerklæring for noe en allerede har vært innom med samme uken er drøyt for fikk til svar at det hadde ikke gan tid til å gjøre utenom timen til pasientene... Det er dårlig og det har vært fastlegen vår i snart 10 år...derfor er vi nå på søk etter en ny fastlege!

Lyttende og faglig dyktig!

En lege jeg føler meg veldig trygg på. Han er lyttende, tar deg på alvor, bruker tid på deg, vil hjelpe. Og er han i tvil, tar han raskt kontakt med spesialister. Flink til å følge opp. Den beste legen jeg har hatt i mitt 66-årige liv. Ros også til hans to hjelpere i resepsjonen og på laboratoriet. Topp mennesker.

Beste legen

En lege som kan yrke sitt 100 %. Han kan utrolig mye, og det er en trygghet å ha han som fastlege. Vi har han også til barna. Han er like dyktig med dem. Henviser og står på om han mener de skal på sykehuset eller andre steder. Sykepleieren som tar telefonen er også utrolig dyktig, og gir gode råd. Veldig fornøyd. Vi har hatt han i 10 år. Legen har nok et forbedringspoetsiale på å bli bedre på å holde klokkeslett. Blir ofte sittende lenge på venterommet.

Ikke fornøyd

Lang ventetid. Føler han ikke lytter eller setter seg inn i hvordan du har det. Manglende empati. Virker nedlatende.

Ikke fornøyd med denne legen

Bare å sende sms til legen koster kr 6,00 pr sms. Det er enste mulighet å kommunisere. Vanskelig å komme igjennom på tlf.

Ikke tilfreds

Denne legen ga meg ingen svar på mine plager. Synes det var rart at han ikke sendte meg videre når han ikke fant ut noe som helst.
Jeg har byttet fastlege. Kunne ikke fortsette med en lege som kun tok blodprøver

God kunnskap men lite omtenksom

Han er dyktig flink og kan faget, mn han har en litt uheldig måte å utrykke seg på som gjør at du får inntrykk av at han ikke bryr seg. Ellers er lokalene fine, og god parkering. Man får også kjapt time, mn er vanskelig å komme gjennom på telefon, mn sms funker veldig bra:)

En av de beste legen jeg har hatt.

Dr, Henanger er en av de beste legene jeg har hatt. Han lytter og tar seg tid. Føler meg alltid trygg og ivaretatt. Skulle bare ønske det ikke var så lang ventetid for å få en timeavtale.

Veldig god lege

Veldig god lege - anbefales!
Han var min lege i flere år, men måtte byttes pga flytting.
Savner han ellers.
Han var der for meg under en alvorlig sykdom. Ikke at han støttet meg med kunnskap og veiledning, han også støttet meg fra den psykiske siden og sa flere ganager at han er der for å hjelpe meg.

Mye venting. Alt preges av travelthet !

Legen er flink men han har altfor mange pasienter på listen sin at han ikke har tid til noen ting. Mye forsinkelser på legekontoret. Dersom du vil ha en resept, må du også vente leeenge for å få den. Han bør gi fra seg antall pasienter til andre koleger når han ikke har så stor kapasitet.