Geir Jensen Henanger

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege
Ledige plasser 13 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr. Geir Henanger

Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Geir Jensen Henanger er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Jensen Henanger

En middelmådig lege

Henanger viser lite interesse og sympati, men heller veldig profesjonell. Så blir det opp til hver enkelt å vurdere hvorvidt en liker stilen. Ventetiden er veldig lang.

Flink,lytte, ansvarlig

Veldig flinke lege Jeg er veldig fornøyd med ham. Han gi god tiden til pasienter og sende videre til spesialist hvis han vurderer at det er beste for pasienten. Jeg er 100% sikker på at jeg komme til å beholde ham i mange år igjen. Selv om jeg flytter 2 timer fra Stavanger, foretrekker jeg å beholde ham. Har hatt flere lege i landet og synes at han er den som jeg er mest fornøyd med. Litt ventetiden av og til men i de siste de har blitt flinkere og de fleste går på tiden. Veldig snill og profesjonell medhjelpere.

Engasjert, lyttende, troverdig, tillitsvekkende, tar aksjon, følger opp med time eller telefon SMS dersom f.eks medisine

lege Tillitsvekkende, fin personlighet. Engasjert personale som man føler jobber for pasienten. Forekommende og blide

Trygg

Geir Henanger er en solid lege. Han scorer fullt ut på fag - så vidt en lekmann kan dømme. Hva angår omsorg, er han et steinansikt. Men han gir mye av seg selv når du treffer han på en god dag, hvor han har tid til deg. Dette er en streng doktor, som tar dine fysiske lidelser på alvor. Han er, som kanskje leger flest, best på disse. Psykiske lidelser passer ikke hans systematikk like bra. Ellers er kontordamen utrolig hyggelig, ventetiden, telefontiden, og alt annet forferdelig.

God kunnskap

Vi har hatt ham som lege i mange år etter hvert, og hele familien går "til Geir". På minussiden er tidsbruken: ja, det er ventetid ut over det jeg setter pris på, selv om jeg faktisk har time på morgenen. Men på den andre side så er det jo og jeg som gjør at nestemann må vente - for han bruker så lang tid vi trenger, og ferdig med det. Han er kjempeflink (!) med ungene. Snakker til dem - og forklarer dem underveis. Mulig han kan få noe trekk for mye pjatt - det er noe detaljert og til tider for mye snikksnakk i sakene. Men jeg opplever at han kan mye, han lytter og er ikke redd for å annerkjenne alternative behandlingsmetoder som f.eks kiropraktor.

Damene på kontoret er flotte damer, men hun som er dansk (!) skal aldri få ta en blodprøve på barna mine igjen - det var rett og slett traumatisk. På meg har det aldri vært noe problem. Hvis det blir aktuelt på barna igjen, så ber vi om henvisning til sykehuset. Alt i alt en lege vi er godt fornøyd med.