Geir Jensen Henanger

1996

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

0 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Geir Henanger AS Telefonnummer51 59 96 9051 59 96 ...
Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Geir Jensen Henanger er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Jensen Henanger

For travel, for god tid. Generelt dårlig.

Treig lege, regn med å sitte lenge på dette venterommet, du kan risikere å bli ventende flere timer. Og når du faktisk får gå inn så blir du nesten jagd ut igjen. Går ikke an å bestille verken time eller resept på helserespons lenger. Det tilbudet tok de plutselig vekk. Og hvis du bestiller time må du vente i kansje 2-4 uker. Sekretæren er og frekk til tider. Føler meg ofte ikke hørt og tatt seriøst nok. Har faktisk tatt meg selv i å utsette mange legebesøk over tiden pga dette.Telefon tidene er omtrent ikke tilstede, og det samme er åpningstidene. Veldig nølende med henvisning. Vil helst ta det "neste gang" du kommer tilbake.

God mot barn og alltid opptatt av å finne løsninger

Har alltid god tid.
Noe som kan føre til at en må vente en ekstra halv time for å komme inn. Men d syns jeg d er verdt

Utilgjengelig

Det hjelper lite å ha en god, kunnskapsrik lege når det er helt umulig å få time når det trenges. Føler at terskelen for å ta kontakt med legen er høy, å få en hastetime er så godt som umulig, å nå kontoret på telefonen er vanskelig og sms-kommunikasjon er krøkkete. Alt funker bedre med å planlegge besøket langt fram i tid, men for barn/ungdom haster det som oftest med legetimen.

Jeg byttet lege

Henanger er meget interessert og god lege så lenge han tror det er en alvorlig sykdom, når det ikke er det mister han all interesse. Mangler empati og medfølelse. Er usikker på om integriteten hans er i orden. Opplevde han som arrogant og bagitelliserende. Ventetiden på venteværelset er under all kritikk.

Meget fornøyd

Har hatt Henanger som fastlege i en 12 års tid. Veldig fornøyd med de møtene jeg har hatt med han. Ventetiden kan være litt lang enkelte ganger. Opplever han som veldig profesjonell og alt i alt som en hyggelig fastlege.