Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Helt elendig

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Kom for min første svangerskaps kontroll. Også første graviditet. Ga meg absolutt ingen informasjon, måtte fylle inn helsekortet selv og gikk ikke igjennom noe av det helse Norge har sagt en slik time skal ingå.

Får aldri time

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Får aldri time. Ber om legetime men 2 ganger iløpet av 1 år har jeg måttet mase for å en gang bli satt opp til time. Siste gangen fikk jeg ikke en gang satt opp time, hørte rett og slett ingenting i ettertid.
Før det trengte jeg henvisning til spesialist. Det hadde han glemt og jeg måtte ringe inn og minne legen min på henvisningen han skulle sette meg opp til.

Dyktig men utilgjengelig

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Vanskelig å komme i kontakt med. Fikk påvist korona og smittesporingen kontaktet meg med en gang med beskjed om at fastlegen kontaktet meg dagen etter. Hørte ingenting fra han på 5 dager. Jeg sendte mld og ringte. Dette er skammelig flaut av en fastlege.

Lite hyggelig

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Dr.Sharma er vikar for min opprinnelige fastlege (som kjenner meg veldig godt). Samme dag som jeg har time (fysisk) fordi sykehuset ba meg få oppfølging der, ringer han meg å sier at han har sett litt i journalen min, å mener jeg kan ta timen på tlf. Da har jeg allerede tatt bussen ned for å rekke legetimen (som kun går en gang i timen, timen var tidlig om morgenen, og det forårsaket unødig stress, da han fint kunne ringt dagen før), å må sitte ute å føle at jeg må diskutere med han for å få den hjelpen jeg trenger. Virket som han forhåndsdømte veldig, siden han hadde sett i journalen min, og det der er endel psykisk. Men, da har han ikke satt seg inn i historikken min, for jeg har aldri hatt problemer med at det viser seg somatisk, og jeg har allerede sykdom i lungene, som det ble gjort funn, og familiehistorikk som går på noe av det det som kan være funnet. Han virket arrogant og absolutt ikke interessert i å yte pasientens beste. Gleder meg til min egen lege er tilbake, slik at jeg får den oppfølgingen jeg trenger.

Dyktig og imøtekommende fastlege.

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Dr Sharma tar seg tid, er dyktig og imøtekommende. Setter meg som pasient i fokus. Lytter, hjelper og gir gode råd. Setter seg godt inn i situasjonen min, jeg er derfor veldig fornøyd.