Sunder Sharma

Autorisasjon (2016)

Sunder Sharma er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sunder Sharma

anbefales ikke

legen glemmer time avtaler ingen oppfølling.anbefales ikke i hele tatt.ekg svar bloprøver ingen gir beskjed.unngå dette lege kontoret

Beste legen jeg har hatt.

Byttet fastlege til Sharma sommer 2023 og har vært utrolig heldig og fornøyd. Tidligere FL var useriøs og uten respekt.
Virkelig den beste fastlegen jeg har hatt her i Oslo. Lytter til meg uten å avbryte, og kommer med støttende ord dersom man har det vanskelig.
Tar seg god tid og er veldig empatisk og har god forståelse overfor meg og min situasjon. Er kunnskapsrik. Han slår meg som en ærlig og ryddig fastlege, samtidig som han viser ektefølt empati.
Anbefaler til det sterkeste.

Forståelsesfull

Dr. Sharma er god til å lytte, forståelsesfull, tar seg tid med deg som pasient.
En flink og dyktig lege:)

Forståelsesfull og rask

Byttet fra min gamle fastlege som jeg hadde hatt i over 20 år, Dr. Sharma er fantastisk, rask og forståelsesfull. Tok seg ekstra tid for å hjelpe meg.

Dyktig

Jeg får veldig fort hjelp. Han har forståelse for mine utfordringer. Han er effektiv med henvisninger. God lytter. Et medmenneske. Han er alltid blid og hyggelig. Han er den beste legen jeg har hatt. Han tar rask kontakt om jeg trenger hjelp til noe.