Legesenteret i Florvåg

Florvågvegen 93 5305 Florvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret i Florvåg

Tillitsfull og hardt arbeidende

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Første lege jeg har hatt som åpenlyst medeier når han mangler kunnskap men står på for å hente meninger hos eksperter uten ekstra kostnad. Har formet behandling mer fra mine opplevelser enn personlige meninger. At han er fersk merkes men jeg mener det er positivt fordi han da ikke har disse bastante og egoistiske meninger om medisin og behandling som ikke kan forandres.

Han sitter med mye ny kunnskap som eldre leger burde få gjennom etterutdanning.

Anbefales for alle som ikke er fornøyd med medisinsk behandling de får hos fastlegen sin og virker fastlåst. Og som trenger en lege som TAR SEG TID og lytter.

Dyktig, kunnskapsrik og et godt medmenneske

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Andreas ble min nye fastlege i 2018, og jeg har per nå hatt 3 konsultasjoner hos ham. Jeg er svært fornøyd med denne legen. Han er dyktig, rolig, lytter til deg, og er oppriktig interessert i det du har å si. Han forklarer ting på en enkel og forståelig måte, og han tar seg tid til å snakke med deg. Han har svært gode fagkunnskaper og virker oppdatert på mye av den nyeste litteraturen innen medisin, så jeg føler meg veldig trygg som hans pasient. Avslutningsvis vil jeg si at han ikke bare er en dyktig lege, han er også et godt medmenneske, noe jeg syns er svært viktig for en god lege-pasient relasjon

Tar deg på alvor.

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Andreas Pedersen er en respektfull lege som lytter og tar deg på alvor.
Det er kjekt at vi har fått en slik behagelig og dyktig lege i Florvåg.

Usikker og lite kunnskap

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Har vært flere ganger hos denne fastlegen. Han fremstår usikker. Han ser ikke ut til å kunne så mye og foreslår løsninger som han senere "googler" seg frem til er feil. Føler meg ikke ivaretatt og har byttet fastlege.

Lyttende, tar deg på alvor

Lege: Andreas Hurum Pedersen Skrevet

Har fått ett positivt inntrykk, han lytter og kommer med gode løsninger.
Er beroligende når du er engstelig.