Skåla Legekontor

Kaptein Dreyersvei 13 6456 Skåla

Siste vurderinger av behandlere ved Skåla Legekontor

Dårlig på psykisk helse

Lege: Ingeborg Grimsmo Skrevet

Hyggelig når du er oppegående.

Usympatisk og ensrettet når det gjelder psykisk helse. Oppleves som kald og «ovenfra og nedad» når du har vært ærlig med dine utfordringer og problemer knyttet til psykisk helse.

Grundig og empatisk

Lege: Ingeborg Grimsmo Skrevet

Denne legen møtte meg med et åpent sinn, og lyttende. Grundige undersøkelser, kjapt henvisninger til spesialister, og påfølgende god oppfølging. Et eksempel til etterfølgelse for andre fastleger.

Effektiv, men dyktig

Lege: Ingeborg Grimsmo Skrevet

Hun tar pasienten på alvor og lytter, men tidvis kanskje litt vel effektiv dersom en har flere lyter en ønsker å ta opp. Tror dette er selektivt sett fra legens ståsted hvor hun prioriteter de med alvorligere tilstand.

Imøtekommende og ser muligheter. God lege!

Ovenfra og ned holdning

Lege: Ingeborg Grimsmo Skrevet

Fort å få time, men har det også raskt med å få pasienter ut igjen. Lite lyttende, teoretisk smart men sosialinteligens lik null. Noen kan kalle henne direkte, men damen er nok mer frekk enn man kan kalle det direkte. Lite flink til å lytte til pasientens ønsker da hun vet mye bedre. Henviser ikke videre, men gir deg heller en resept for å få deg fortest mulig ut av kontoret. En veldig oppafra og ned holdning. En fastlege jeg har følt meg lite ivaretatt av og ikke imponert. Aldri presis, ikke til en eneste timeavtale jeg noen gang har bestilt.

Hyggelig og kunnskapsrik lege!

Lege: Benedikte Liepelt Skrevet

Er meget fornøyd med Benedikte som lege!
Kunnskapsrik, imøtekommende, ærlig og hyggelig.
Du blir tatt godt i mot og får tatt opp det man lurer på, har aldri følt at "nå er tiden ute" og det er veldig godt!
Setter stor pris på å ha en lege som henne.
Bytter dessverre grunnet flytting og håper hun er ledig om jeg flytter tilbake!