Benedikte Liepelt

Kaptein Dreyers vei 13 6456 Skåla
Benedikte Liepelt er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Benedikte Liepelt

Flink og omsorgsfull

Hun lytter og svarer undervegs. Alltid positiv og man føler at hun ønsker deg alt vel. Flere i familien bruker samme legen og alle er kjempe fornøyd! Må bytte på grunn av flytting, men bytter gjerne tilbake hvis jeg flytter hjem igjen.

OK lege

-Veldig grei å diskutere med
-Alltdi hyggelig

Eneste negative for en som bor i Molde er at det er helt ute på Skåla.

Hatt henne som fastlege for hele familien i 7 år og er veldig fornøyd.
Hun lytter, følger opp, sender sms med prøveresultater, kommer med forslag til løsninger og sender videre til spesialist ved behov.
Hun husker deg fra gang til gang så trenger ikke å gjenfortelle hele sykehistorien hver gang.
Hadde henne som lege under et svangerskap og hun var varm og forståelsesfull. Fulgte opp og fikk meg inn på flere kontroller på sykehuset som jordmoren ikke fikk gehør for.

Kan varmt anbefales!

Flinkeste legen jeg har hatt!

Litt bakgrunn:
-Hun er autorisert i 1998. Mitt barn er født samme år. RS-virus var noe av det mest fryktede for oss med barn under 1 år, på den tiden...

Hun var helt unik!
Med tanke på at hun var helt "fersk" må jeg virkelig få lov å si at hun var det! -Og hun ble bare flinkere og flinkere!

Hadde det ikke hvert for at hun flytta, etter hvert. Så hadde jeg fremdeles hatt henne som lege!
-Garantert!

Rettferdig og fremstå ordentlig :)

Rask, enkel, rett på sak, "tidsriktig" og forstår "kunden". Lett å ha med å gjøre, ingen bortforklaringer eller "bull". Anbefalen!