Stavanger Legesenter Al-Gebory

Lagårdsveien 91 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Legesenter Al-Gebory

Grusom opplevelse

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Hadde en fæl opplevelse med denne legen. Jeg gikk bokstavelig talt ut fra legesenteret i tårer.

Da jeg sa jeg hadde frikort var hans reaksjon: «åja du er så mye hos legen ja» med et ubeskrivelig dømmende blikk. Og da jeg fortalte at jeg hadde sprøyteskrekk så lo han nesten av meg, det var en grusom følelse.

Vil helt ærlig ramle om på gate fremfor å bli behandlet av han igjen. Fysj!

MEN resepsjonisten, selv om hun virket veldig ung - FOR EN OMSORG! Hun får full score for service!

Beste legen

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Jeg har ikke noe å si enn beste legen !
Han er snill unnskapsfyld, man venter 10 sekunder før man går inn.
Anbefales selvfølgelig !

Grundig, lyttende og vennlig

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Jeg har bare godt å si om måten jeg er blitt tatt imot på av Hamed AL-Gebory. Den forrige fastlegen min hadde jeg hatt i mange år før jeg av ulike årsaker valgte å bytte fastlege. Det første møtet med den nye legen var svært positivt. Han virket grundig, lyttende og vennlig og brukte mer tid på å sjekke helsetilstanden min enn det jeg var vant med de siste åra.

Veldig hyggelig og tar seg god tid

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Jeg har bare godt å si om måten jeg er blitt behandlet på. Han er hurtig til å henvise til spesialister når det er nødvendig.
Det er litt negativt at han ikke er mulig å nå via mail eller via min helse.

Lyttende og nøye

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Skjønner ikke helt den dårlige kritikken av denne legen.
Jeg opplever han både som flink, nøyaktig og profesjonell. Klart det kan bli venting noen ganger på et legekontor da legene ikke alltid vet hvilke problemer en pasient kommer innn med. Det med litt venting er det på alle legekontorer, men synes absolutt ikke det er mye venting på dette legekontoret.
Synes også at det er lett å kommunisere med legen. Synes det er helt feil å si at han kommuniserer dårlig på norsk. Jeg er norsklærer så jeg vet hva jeg snakker om.