Hamed Al-Gebory

Autorisasjon (2013)

Hamed Al-Gebory er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hamed Al-Gebory

Lege time

Jeg føler at jeg fikk ikke mulighet til å forklare mine problem. Det virket at legen hadde kjempe dårlig tid for meg.

THE BEST DOCTOR IN TOWN

He's my doctor now for 6 years. I have no complains. Easy to talk to and immediately knows what's wrong with you after describing your symptoms. On point! Very satisfied!

Not recommend

For the first time I was in his office, he asked so many personal question which I think it was non of his business!

Takknemlig [Navn fjernet av moderator]

Ord kan aldri oppsummere eller rettferdiggjøre hvor takknemlig jeg er for deg og for din enestående innsats som du har gitt meg når jeg var syk. Du tok deg tid å hørte på meg og klarte å stille diagnose lett takket være din langvarige ekspertise og erfaring . Slik folk som deg trenger Norge. Enkelte leger ser på pasienter som kun tall , du derimot hadde og har en stor engasjement og empati for den jobben du gjør . Av og til føler jeg at du ikke er kun fastlege , men faktisk en psykolog som tar seg tid til å høre på hva jeg har å si også løser du ting på så omsorgsfull måte som mulig . Du er inspirasjonskilde for hvordan man skal være som lege . Takk for den gode innsatsen din ,uten deg hadde jeg ikke vært her i dag og du får definitivt 6 stjerne fra meg
Hilsen
[Navn fjernet av moderator]

Suverent besøk!

Dette var faktisk et eksepsjonellt møte jeg hadde med Hamed Al-Gebory. Jeg gikk inn, og luktet lukten av ferske dolma. Da visste jeg at jeg hadde kommet til rett sted. Jeg ble tatt imot av en så hyggelig (og fin;)) resepsjonist som fortalte meg at Hamed vil legge fra seg maten for å behandle meg. D vet du 100% sikkert at den legen er noe for deg. Så selfless og majestetisk oppførsel! Han ville virkelig hjelpe meg, og hans lange nese var til hjelp da jeg krevde å bli sjekket med alle hans fem sanser. Anbefales på det sterkeste.
hilsen
en storfornøyd pasient