Sogndal legesenter

Plassen 2 6856 Sogndal

Siste vurderinger av behandlere ved Sogndal legesenter

Lege: Annelise Skeie Skrevet

Effektiv og dyktig fastlege som jeg har hatt i 12 år kommuniserer godt med pasient og har svar på mine spørsmål

God lege

Lege: Åsmund Bartnæs Rygg Skrevet

Triveleg og dyktig lege. Effektiv og god til å kommunisere. Kan anbefales, noe som reflekteres i at det er venteliste.

Ikke helt fornøyd

Lege: Annelise Skeie Skrevet

Har hatt Anne Lise i 3 år, men i senere tid har jeg hatt mer helseplager som har gjort at jeg har vært hos henne oftere. Har ofte vært flere ting jeg har spurt om, men det er "hovedproblemet" som får all oppmerksomhet så føler ikke hun hører etter på det andre jeg kommer med. Har også opplevd at jeg har fått lite oppfølging og mye tabeletter. ¨

Har nå byttet fastlege da jeg ønsker bedre oppfølging (som jeg ikke fikk hos hun) og mindre "piller" (Som jeg fort fikk uten at jeg engang trengte å spør om det - noe jeg ser på som negativt. Smertestillende tar ikke vekk problemet, det bare tar vekk smertene i den tiden du går på det)

Behagelig og trygg

Lege: Jan Ove Tryti Skrevet

Behagelig og trygg lege som tek pasienten på alvor og lyttar. Aldri vore borti ein betre lege enn flinke Jan Ove

Snill og omtenksom lege

Lege: Ulrik Sandbakk Skrevet

Jeg fikk komme inn på time hos Ulrik etter å tidligere ikke ha fått tilstrekkelig hjelp hos annen lege. Han var grundig og tok meg på alvor. Anbefales!