Nevropsykolog Øyvind Bastnes Lie

Telefonnummer402 43 626402 43 6 ...
Stasjonsveien 2 1396 Billingstad

Siste vurderinger av Nevropsykolog Øyvind Bastnes Lie

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Øyvind Bastnes Lie Skrevet

Jeg opplevde at Øyvind er en veldig profesjonell og kunnskapsrik nevropsykolog. Han er forståelsesfull og grundig. Han har mye kunnskap om autismespekteret og det betydde mye for meg. Anbefales!

Grundig, korrekt og forståelsesfull.

Øyvind Bastnes Lie Skrevet

Da NAV trengte en spesialistuttalelse vedrørende min autismespekterdiagnose, stilte Øyvind opp og kunne informere om kun en ukes ventetid dersom dette trengtes. Han skrev en nøyaktig og utfyllende rapport, og det var lettende å lese at han forstod hvordan diagnosen påvirker meg i alle livets situasjoner. Han virker også å ha god forståelse for de opplevelser som ofte er unike for kvinner på autismespekteret - mange psykologer tror dessverre at menn er malen innenfor autisme, og kvinner blir oversett. Heldigvis er han i stedet tydelig oppdatert!

Han tilbød time via Zoom, som er nyttig både under en verdensomspennende pandemi, dersom avstandene er lange eller dersom symptomatikk hindrer utferd. Dette betydde mye for meg. Han hjalp meg dessuten å forstå at selv om jeg kanskje aldri blir bedre, eksisterer det kurs som kan bedre min livskvalitet. Dette hadde ingen informert meg om tidligere.

Anbefales på det aller sterkeste.

Utrolig kunnskapsrik og forståelsesfull!!!

Øyvind Bastnes Lie Skrevet

Fikk umiddelbart veldig god dialog og kontakt som ga et utrolig posetivt resultat av behandlingen!! Veldig profesjonell, komunikasjon på høyt nivå.