Kvernberget Tannhelse

Rørgata 8 6517 Kristiansund N
Kvernberget Tannhelse holder til i Kristiansund

Siste vurderinger av Kvernberget Tannhelse

Carl er verdens beste tannlege!

Tannlege: Carl Caoile Skrevet

Det er blitt en ren fornøyelse å gå til tannlegen etter at jeg begynte hos Carl. Jeg har anbefalt ham til mine bekjente, og flere har begynt hos ham. Han er dyktig, lett på hånden og har et fint vesen. Dessuten forklarer han hva han gjør. Det er så avslappende å bli behandlet av ham at man nesten sovner i stolen. (Attpåtil har han en trivelig assistent også.)

Super tannlege, anbefales!

Tannlege: Carl Caoile Skrevet

Den beste tannlegen jeg har prøvd siden jeg flyttet til Kristiansund. Tok seg tid til å forklare alt hva han gjorde, og hva jeg kunne forvente å kjenne. Første gangen jeg ikke har vært nervøs hos en tannlege :)

Mest behagelige tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Carl Caoile Skrevet

Behagelig inntrykk. Flink å forklare hva som var problemet og hva han kom til å gjøre. Mye mindre hardhendt enn den tannlegen jeg har brukt før. Byttet tannlege etter første besøk hos Carl.

Fantastisk

Tannlege: Kirsti Kristoffersen Skrevet

Effektiv, forsiktig, dyktig. Har vært borti en del tannleger, men dette er den ene tannlegen jeg gleder meg til å besøke.

Mest smertefrie tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kirsti Kristoffersen Skrevet

Kirsti passet på at jeg hadde nok bedøvelse og var rolig og profesjonell under hele behandlingen. Jeg kjente ikke stikket!