Logo for Privatklinikken i Skien

Logo for Privatklinikken i Skien

Siste vurderinger av Privatklinikken i Skien

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tiberiu Nicodemus Skrevet

En veldig god opplevelse.
Fikk raskt kontakt med klinikken og hadde time i løpet av 2 dager.
Mottagelsen på klinikken var hyggelig og imøtekommende.
Undersøkelsen skjedde smertefritt og det var en god tone og fin informasjon underveis og etterpå.
Anbefales på det varmeste.

Koloskopi og Gastroskopi på høyeste nivå!

Lege: Tiberiu Nicodemus Skrevet

Time til koloskopi bestilt på onsdag. Allerede fredag fikk jeg time. I det offentlige over 30 uker ventetid. Aldri utført koloskopi før. Gruet meg veldig. Fikk beroligende intravenøst, men dette var da ikke noe å grue seg for. Ingen vondter i det hele tatt. Ble tatt så godt vare på, av både dr. Nicodemus og hans medarbeidere. Ingenting overlatt til tilfeldighetene.
Tok gastroskopi to uker etter. Gruet meg veldig til denne undersøkelsen også. Men gikk veldig greit. Rask og god tilbakemelding på prøver som ble tatt under begge undersøkelsene.
Grundig og nøyaktige beskrivelser av hva/hvordan jeg skulle gjøre (tømme/faste) før undersøkelsene.

Helt fantastisk!

Lege: Tiberiu Nicodemus Skrevet

Jeg hadde gruet meg veldig, da jeg hadde hørt skremselshistorier om koloskopi. Jeg ble overbevist av flere om at det tryggeste var å ta beroligende før undersøkelsen. Jeg opplevde virkelig å bli sett av Nicodemus, og han ga meg valget og mulighet for beroligende, men etter å ha snakket med ham ble jeg trygg på å prøve uten. Han forsikret meg også om at jeg kunne få noe underveis ved behov. Jeg har aldri gruet meg så unødig for noe i mitt liv. Jeg opplevde Nicodemus som varsom, utrolig dyktig og omtenksom. Han fikk meg til å slappe av ved å spille på humor, og var samtidig profesjonell og forklarte godt underveis. Han tok seg tid til å gjøre undersøkelsen mest mulig behagelig for meg, og jeg slappet av og følte meg trygg. Så trygg på ham ble jeg, at jeg valgte å utføre gastroskopi rett etterpå. Denne undersøkelsen har jeg utført to ganger tidligere, hvor den andre gangen måtte gjennomføres i narkose, etter en særdeles ubehagelig første gang. Nicodemus gjorde meg så trygg på at det kom til å gå fint, så jeg gjennomførte uten beroligende eller betenkeligheter. Jeg kommer aldri til å reise til andre etter dette, og anbefaler ham virkelig på det sterkeste. Flotte lokaler, lett å finne frem, time på kort varsel, utrolig hyggelig personale som får noe som kan oppleves som litt ukomfortabelt til å være den naturligste ting.

Gastroskopien gikk veldig bra!

Lege: Tiberiu Nicodemus Skrevet

Jeg ringte til Privatklinikken i Skien og fått time til gastroskopi i neste dag. Ingen ventetid! Jeg var veldig redd for undersøkelse. Da jeg kom til klinikken ble jeg møtt av hyggelig personalet som roet meg ned. Legen var så forsiktig, og forklarte så nøye under undersøkelse. Her pratet de med meg og forklarte hva de gjør hele veien. To utrolig flinke og profesjonale ansatte, og topp moderne utstyr for gjennomføring av undersøkelsen. Dr. Nicodemus er veldig dyktig LEGE!!! Mine beste anbefalinger til Privatklinikken Skien

Proffesjonell og informativ

Lege: Tiberiu Nicodemus Skrevet

Gjennomgikk coloskopi. Fullstendig smertefritt i motsetning til tidligere undersøkelser gjort andre steder.

Dr. Nicodemus er proffesjonell, vennlig og meget informativ. Alt veldig bra!