Fortunen Legepraksis

Fortunen 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fortunen Legepraksis

VERSTE LEGEN JEG HAR HATT

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Arrogant lege som ikke lytter og som er mer opptatt av å tenke på seg selv enn pasienten. nekter å følge råd og direktiver fra spesialister - vil bare sende meg til nye hvis hun ikke er enig med den første. Har ikke tid til å følge opp ifht samarbeidende instanser som nav,psykolog mv. Er hun ikke enog forsøker hun å fryse deg ut istede for å lytte å finne løsninger.

har ikke kunnskap utover basic medisin.

Dyktig og tillitsfull

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Hun gir inntrykk av å være en dyktig allmennlege med en helhetlig forståelse av helse og sykdom i forhold til min livssituasjon. Men i likhet med alle relasjoner mellom lege og pasient har det vært en fordel at vi er blitt godt kjente med hverandre.
Men personalet på forkontoret og laboratoriet er arrogante og mangler alminnelig evne til å omgås syke mennesker.

Uhøflig og avvisende kontor

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Ringte kontoret for å rådføre meg med min fastlege i en svært sårbar situasjon, jeg ønsket råd og informasjon rundt mine muligheter rundt abort da jeg for tiden arbeidet i et land der abort var ulovlig. Jeg hadde ingen mulighet til å møte opp personlig. Møtte en frekk, uhøflig og avvisende kontordame som ba meg om å "komme meg hjem" og ikke ville gi meg noe informasjon. Selve legen fikk jeg aldri pratet med, men et arbeidsmiljø der det er greit å oppføre seg slik mot mennesker i sårbare situasjoner har jeg ingen tillit til. En svært ubehagelig opplevelse.

Forkontoret trekker inntrykket ned

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Personalet på forkontoret er meget lite imøtekommende. Når en ringer tar det lang tid før en får svar. Når en kommer inn på venteværelse og ønsker kontakt med personalet på forkontoret, kan en bli stående foran glassluken i 'evigheter' før de nedverdiger seg til å åpne.
Kommer aldri inn til legen til avtalt tid.

Faglig dyktig

Lege: Dagrun Alvhilde Skylstad Skrevet

Grei nok lege, men kontoret er lite imøtekommende. Personell virker lite tilfreds med egen jobb. Legen dyktig nok, men tror det er en fordel å ha kjent henne en stund:) servicen på selve kontoret må bedres!