Hafrsfjord legesenter AS

Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Hafrsfjord legesenter AS

Trygg og nær

Lege: Ina Jacobsen Skrevet

dr.Ina er nærværende og viser genuin interesse når jeg som pasient sitter foran henne.
Hun skriver ikke på pc, gjennom konsultasjonen,men sitter foran meg uten et skrivebord mellom.
Utviser faglig dyktighet og er grundig i sine vurderinger.
Jeg antar hun må bruke ekstra tid til kontorarbeid etter ordinær arbeidstid.

Trygg og kunnskap

Lege: Einar Mathisen Hansen Skrevet

Alltid finner rask og god løsning til å bli ført frisk igjen! Veileder underveis. Tilgjengelig og veldig profesjonell

Utrolig dyktig lege

Lege: Ina Jacobsen Skrevet

Er en jente på 22 år som har hatt store problemer med å finne en lege som jeg føler bryr seg oppriktig om problemene mine da jeg har mange fysiske helseplager. Jeg var skeptisk i starten (før første legetime) ettersom jeg har byttet fastlege 2 ganger uten å følt meg ivaretatt og hørt.

Allerede etter første time kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Hun er utrolig god å lytte og snakke med, tar deg på alvor og tar seg tid. Hun sender deg ikke ut av kontoret før hun føler hun har gjort hun kan for å hjelpe.

De gangene de fysiske plagene mine har gått utover psyken har hun fortsatt en stor forståelse og empati for hva du går gjennom, og kaster ikke medisiner etter deg for å "fikse" problemet, når alt du trenger til tider er en samtale.

Kan ta litt tid å få time av og til, men ikke snakk om flere uker. Lett overkommelig da de fleste andre legesentre også har ventetid.

Dyktig og empatisk fastlege

Lege: Einar Mathisen Hansen Skrevet

Einar er en utrolig dyktig lege. Tar seg tid til å lytte og forklarer. Grundig og tar pasienten på alvor. Empatisk person som innbyr til tillit fra første møte.
Anbefales på det sterkeste!

Min beste fastlege

Lege: Einar Mathisen Hansen Skrevet

Empatisk og hyggelig lege, punktlig, passer på tiden, forklarer godt prøveresultater og evt symptomer. Timer kan bestilles digitalt.